امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

انتخاب یک کیشوند بعنوان مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزادمحمد

اجتماعی , اقتصادی , سازمان منطقه آزاد کیش , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 01/07/25 بدون نظر   2310 بازدید

اندازه فونت    
انتخاب یک کیشوند بعنوان مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزادمحمد

قدم اول محکم برداشته شد / انتخاب یک کیشوند بعنوان مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزادمحمد

محمد حسین یوسف پور مشاور دبیر و سرپرست اداره کل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی شد.

با حکم سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر»، «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق»، «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر» و «مشاور امور ایثارگران» این دبیرخانه منصوب شدند.
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «نصراله ابراهیمی» در احکامی جداگانه، «محمدحسین یوسف پور» را به عنوان «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر»، «محسن حیدری» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق»، «وحید کیهان» را به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر» و «امیرحسین خالقی پور» را به عنوان «مشاور امور ایثارگران» این دبیرخانه منصوب کرد.

ابراهیمی در این احکام آورده است؛

جناب آقای محمدحسین یوسف پور

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می ­شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوی الهی در انجام امور محوله و وظایف تعیین شده از جمله تنظیم برنامه ­ها و جلسات با مسئولین امر، پیگیری و نظارت در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی با رویکرد فساد‌ستیزی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است.

امید است با توکل به خدای متعال در انجام سیاست­ ها و برنامه­ های دولت مردمی و دبیرخانه با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران»، همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان­ های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

جناب آقای محسن حیدری

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی دقیق، پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح شرح وظایف مصوب از جمله بودجه مصوب سالیانه، پیگیری تصویب طرح جامع مناطق آزاد فعلی و جدید، ابلاغ و اصلاح موافقت نامه ها و اجرای سند راهبردی از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می رود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با رویکرد فساد ستیزی و اجرای سیاست های راهبردی دولت مردمی و رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم‌رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ از مهمترین سوابق مدیریتی وی می توان به، عضو و دبیر شورای اقتصاد منطقه ای و تولید صادرات محور، عضو کارگروه طرح های تحولی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازرس ویژه وزیر اقتصاد، مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس کمیته تقنین و امور شوراهای عالی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر آموزش های عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اشاره کرد.

**

جناب آقای وحید کیهان

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می ­شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوی الهی در انجام امور محوله و نظارت لازم با رویکرد فسادستیزی در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است.

امید است با توکل به خدای متعال در اجرای سیاست­ها و برنامه­های دولت مردمی و دبیرخانه و با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران»، همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان­های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم‌رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

**

جناب آقای امیرحسین خالقی پور

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور امور ایثارگران» منصوب می­ شوید.

توجه به امور جاری ایثارگران همکار در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، هماهنگی و برنامه ریزی به منظور تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و پیگیری امور مرتبط از اهم مسئولیت ­های جنابعالی به شمار می­رود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره­گیری از ظرفیت­های همه جانبه و در چارچوب قوانین و مقررات با رویکرد فساد ستیزی و رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه