جناب آقای عبدالملکی سکان هدایت کیش ایر را دست افراد متخصص صنعت هوانوردی دهید
اولین درخواست از دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور ، چه بر سر کیش ایر آوردند که هواپیمایی ایران ایر جای آن را در مسیر پروازی کیش دوحه کیش پر کرد.؟
تصمیمات احساساتی و وعدههای پوشالی وزیر و دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد و مدیران هواپیمایی کیش ایر در جهت برقراری مسیر پروازی کیش دوحه نتنها محقق نشد بر خلاف تصورات همگانی مسیر های پروازی و خدمات رسانی به زادگاه خود جزیره کیش را تغییر داد و در دالان پروازی شهرهای غیر مرتبط با جزیره کیش بال گشود.
عدم همراهی و ارایه خدمت حداکثری به کیش و کیشوندان و بازگشایی پروازهای غیر ضرور و غیر منطقی این ایرلاین در مسیر سایر شهرهای کشور مصداق بارز دهن کجی و پشت کردن مدیران کنونی کیش ایر به خواسته و نیاز مردم کیش در شرایط متخاصم و سخت موجود در حوزه گردشگری کیش بود.
متاسفانه مدیران غیر متخصص هواپیمایی کیش هیچ گونه انگیزه و اراده و تعصبی به کیش نداشته و ندارند و تنها بدنبال تصمیمات بظاهر معقول خود جهت درآمد زایی و جبران کسری ها و حقوق پرسنل و نیازهای ایرلاین خود هستند.!؟
اینکه رضایت حداکثری مردم مهم است یا تصمیمات مدیران غیر مرتبط با صنعت هوانوردی جواب سوالی است که بدان پاسخ داده نشده باید فهمید جواب مدیران کیش ایر در مقابل خواسته آحاد مردم کیش چیست.!؟
از دیگر معضلات موجود مدیریتی نداشتن دانش و تفکر گردشگر محور برای درآمدزایی و بالا بردن راندمان اقتصادی ایرلاین مذکور بوده که باعث هدر رفت فرصت ها و حتی کاستن اعتبار ایرلاینی مهم چون کیش ایر گردیده است.
متاسفانه باید گفت علیرغم تلاش و پیگیری صورت گرفته از جانب مردم و مسئولین منطقه امروز شاهد آن هستیم که اولویت هواپیمایی کیش با ۴ فروند هواپیمای قابل پرواز انحصاراّ حرکت پرنده ها به سمت جزیره کیش نیست و مدیران بالا دستی کیش ایر به هیچ وجه قصد وصل کردن شهر های مختلف کشور به کیش را ندارند.!
خدمت دبیر جدید و جوان و با انگیزه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور پیشنهاد میشود ابتدا اقدامات جدی و عملیاتی در جهت باز گرداندن کیش ایر به دامن کیش و خارج کردن کیش ایر از حوزه خصوصی سازی برآمده و اقدام فوری در پیش گیرد.
و در اسرع وقت بدنبال افراد متخصص و با تقوا برای سپردن هدایت سکان کیش ایر باشد، نه صرفا افراد با تقوی غیر متخصص و غیر مرتبط با دانش و فنون صنعت هوانوردی
و سخن پایانی اینکه مسئولین کیش ایر باید یاد بگیرند از مسئولین هواپیمایی آتا ایر ( پدر) تبریز که چگونه پدری میکند بر سرزمین مادری و زادگاه خود و در هر شرایطی اولویت اول خدمات دهی خود را به مردم تبریز میداند و بس.
کیش ایر هم باید این موضوع را در هر شرایط آویزه گوش کند و فرزندی خلف باشد و به زادگاه اصلی خود جزیره کیش که هر چه دارد از دست رنج و غیرت و تعصب و تلاش مردمان این دیار بوده که ناشکری و ناسپاسی نکند.
بهمن عبدالهی ؛ سردبیر
نظر شما