امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

باشگاه فوتبال ایران رفع تعلیق شدند+ فیلم

آموزشی , اخبار ایران , اطلاعیه , مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش , ورزشی تاریخ انتشار: 01/10/02 بدون نظر   818 بازدید

اندازه فونت    
باشگاه فوتبال ایران رفع تعلیق شدند+ فیلم

باشگاه فوتبال ایران رفع تعلیق شدند + فیلم

تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه بازدید از زمین چمن هیبریدی کیش به خبرنگار دولتخانه کیش گفت امروز جمعه ۲ دیماه ۱۴۰۱ تیم های باشگاهی ایران توسط کنفدراسیون AFC فوتبال آسیا از تعلیق خارج شدند.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از روند بازسازی زمین های چمن مجموعه ورزشی المپیک کیش، از رفع تعلیق فوتبال ایران خبر داد

مهدی تاج در این بازدید که بعدازظهر جمعه ۲ دیماه صورت گرفت، اعلام داشت: خوشبختانه لحظاتی پیش AFC رفع تعلیق ایران را رسماً اعلام کرد و از این لحظه به بعد فوتبال ایران دیگر تعلیق نیست و باشگاه های ما از جمله پرسپولیس و استقلال و باقی باشگاه ها، مشکلی برای صدور مجوز حرفه ای نخواهند داشت.
تاج افزود: این خبر خوبی برای کشور می باشد و ما از ابتدا به دنبال این اتفاق بودیم. موضوعی که در اطلاعیه AFC نیامده اما به فدراسیون اعلام شده اینست که چنانچه فدراسیون فوتبال ایران به دنبال سندسازی و صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها بدون در نظر گرفتن استانداردهای پنجگانه باشد، در این صورت خود فدراسیون فوتبال تعلیق خواهد شد و به تبع آن فدراسیون دیگر هیچگونه فعالیت بین المللی نخواهد داشت که این امر مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت.
وی با تأکید به مسئولیت فدراسیون فوتبال پس از رفع این تعلیق، اظهار داشت: رفع تعلیق فوتبال برای کشور خبر بسیار خوبی است اما در عین حال مسئولیت فدراسیون فوتبال را فوق العاده زیاد می کند چرا که باید در اعطاء مجوز حرفه ای به باشگاه ها حداکثر دقت انجام شود تا دیگر این اتفاق رخ ندهد. همچنین با توجه به مشخص شدن اعضای کمیته های بدوی و استیناف فدراسیون، این کمیته ها باید حداکثر دقت را به کار ببندند تا این اتفاق (روند صدور مجوز باشگاه ها) به درستی صورت گیرد.
در ادامه تاج ضمن ابراز خرسندی از تسریع روند بازسازی مجموعه زمین چمن و استادیوم فوتبال المپیک کیش گفت: باعث خوشحالی است که اولین زمین چمن هیبریدی استاندارد کشور با گنجایش ۷۰۰۰ نفر تماشاگر در جزیره کیش ساخته شده است. این کمک می کند که فدراسیون فوتبال و تیم های ملی بتوانند از این ظرفیت مطلوب استفاده کنند و حتما این کار را خواهیم کرد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد کشوری فوتسال زیر ۱۸ سال پسران در جزیره کیش تأکید کرد: جزیره کیش به یک مرکز برای ورزش کشور تبدیل شده است و حضور ۵۰۰ نفر فوتسالیست از ۳۰ استان کشور برای حضور در مسابقات فوتسال و برگزاری ۸۵ بازی ظرف مدت ۴ روز مؤید آن است.
تاج با تأکید بر جایگاه خوب فوتسال ایران در رنکینگ جهانی اظهار داشت: ما الان در رده ششم جهان هستیم و باید به جایگاه قبلی خود یعنی دومی جهان بازگردیم. در این مسابقات مربیان خوبی از جمله وحید شمسایی و علی صانعی حضور دارند و از میان این جوانان استعدادهای برتر را برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه