امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

کالاهای اساسی مورد نیاز نوروز کیش تامین و ذخیره شد

اجتماعی , اقتصادی , سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار: 01/12/14 بدون نظر   424 بازدید

اندازه فونت    
کالاهای اساسی مورد نیاز نوروز کیش تامین و ذخیره شد

کالاهای اساسی مورد نیاز نوروز کیش تامین و ذخیره شد

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کالاهای اساسی و مواد اولیه مورد نیاز این جزیره در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تامین شده است.
علیرضا ابراهیم پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار دولت خانه کیش اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری این جزیره از چند ماه قبل براساس برآوردهای انجام شده نسبت به تامین اعتبارات لازم در حوزه های مختلف برای ایام نوروز اقدامات لازم را انجام داده است.
وی افزود: هم اکنون مشکلی در تامین این اعتبارات به ویژه در بخش گردشگری وجود نداشته و به مرور زمان و بر اساس درخواست معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان در اختیار آنها قرار می گیرد.
ابراهیم پور با بیان اینکه معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز عهده دارد نظارت بر قیمت و تامین کالاهای اساسی و ارزاق است اضافه کرد: هم اکنون این کالاها بر حسب نیاز جزیره و برآورد تعداد گردشگران ورودی جزیره با مشارکت بخش خصوصی تامین و ذخیره شده است.
وی یادآور شد: انتظار می رود با توجه به پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی ورود گردشگران به این جزیره در ایام نوروز مشکلی در تامین ارزاق نداشته باشیم، علاوه بر هماهنگی های گمرکی در این خصوص نیز انجام گرفته است.
سرپرست معاونت اقتصادی سازمام نظارت بر روند بازار و ارایه قیمت کالاها و خدمات را از دیگر ماموریت های این معاونت در ایام نوروز اعلام کرد و افزود: در این خصوص علاوه بر استفاده از توان مدیریت بازرگانی سازمان از توان نظارتی سایر دستگاه ها، جوامع صنفی و بازرسان افتخاری نیز بهره برداری می شود.
پیش بینی می شود در ایام نوروز حدود ۲۳۷ هزار نفر مسافر وارد کیش شوند کهم تمامی زیرساخت ها، امکانات و خدمات موجود جزیره از جمله امکانات اسکان در هتل ها و کمپ های مسافری، تفریحات سالم و خدمات گردشگری را بر مبنای این پیش بینی افزایش داده می شود و بیش از ۵۰ هتل این جزیره با ظرفیت پذیرش ۲۰ هزار نفر در هر روز، آماده پذیرش این تعداد مسافر است.
شرکت عمران آب و خدمات نوروز ۱۴۰۱ نیز بیش از ۱۷۵ هزار متر مربع فضا در قالب کمپ های اسکان نوروزی خانوادگی و مجردی، و کمپ های ویژه شرایط بحرانی با امکان نصب نزدیک به چهار هزار تخته چادر آماده کرده بود که این تعداد خدمت در نوروز ۱۴۰۲ براساس پیش بینی ستاد نوروزی ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.
جزیره کیش همواره یکی از نقاط گردشگر پذیر کشور بوده و همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران از اقصی نقاط ایران است و به واسطه آب و هوای گرم و مرطوب و همچنین ضوابط پذیرش مسافر، محل اقامت در آن یکی از الزامات سفر به این جزیره است.
هم اکنون این جزیره با ۳۰ نوع خدمت یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور بوده و چهارمین شهر پر مسافر غرب آسیا محسوب می شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه