امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

جوابیه جامعه کلوپداران کیش به سازمان منطقه آزاد کیش

جوابیه جامعه کلوپداران کیش به سازمان منطقه آزاد کیش

جوابیه جامعه کلوپداران کیش به سازمان منطقه آزاد کیش

 

متن جوابیه سازمان منطقه آزاد کیش به مصاحبه مدیرعامل محترم جامعه کلوب داران کیش منتشر شد .

متنی بسیار جالب توجه که در وهله اول ، فی الواقع حمایتی تمام قد از صحبتهای دلسوزان و پیشکسوتان گردشگری کیش بود تا جوابیه به ایرادات و شبهات مطرح شده !‌

هرچند از اینکه بالاخره مسئولین محترم سازمان منطقه آزاد کیش ، تصمیم به پاسخگویی گرفتند بسیار خوشحالیم ؛ چرا که پاسخوگیی به شبهات و انتقادات ، حقیقتا اقدامی میمون و مبارک است . عملی که پیشتر در این دردانه خاکپاره ، در حکم کیمیا بود .

لذا در همین ابتدای امر ، بواسطه تلاشی که در راه شفاف سازی عملکردتان ، نشان دادید ؛ از شما سپاسگزاریم .
اما ما فی الواقع هنوز پاسخ سوالات خود را نگرفتیم و مطالعه این جوابیه ، اتفاقا ما را در تلاش بر احقاق حق تضییع شده بهره برداران محترم کلوب های تفریحات دریایی کیش ، مصمم تر و راسخ تر کرد . از عزیزانی که در مقام پاسخگویی برآمدند خواهش می کنیم بطور واضح جواب سوالات ، انتقادات و شبهات مطرح شده در مصاحبه ها و نامه های منتشر شده توسط جامعه کلوب داران دریایی کیش بدهند . سوالاتی که البته کاملا واضح است و البته جوابی واضح و آشکار نیز طلب می کند .
– چه کسانی و با چه صلاحتی فنی و تخصصی ، صلاحیت فنی متقاضیان شرکت در مزایده کذایی را تایید کردند ؟
– چگونه این اهلیت و صلاحیت ، راستی آزمایی و تایید شده است ؟ قطعا که بدون شیوه نامه و پروتکل نبوده و نیست . لذا محبت بفرمایید و روالی که با استناد به آن ، صلاحیت متقاضیان شرکت در مزایده را تایید کردید ؛ منتشر نمایید تا پاسخی باشد بر همه ایرادات و انتقادات .
– به صراحت مشخص بفرمایید جایگاه جوامع و تشکل های صنفی ، پیش چشم شما کجاست ؟ آیا کوچکترین اهمیتی به این موضوع که جوامع و تشکل های صنفی ، بسیار مردمی تر و دمکراتیک تر از روندی که شما مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، برمسند کار نشسته اید ؛ توسط خود مردم و برای خدمت به آنها ، انتخاب شده اند ؛ می دهید ؟
– نقش واحد بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری این مزایده و مزایده هایی از این دست ، چگونه است ؟ آیا هیچ منطقی قبول می کند که اشخاصی که تاکنون ، عدم صلاحیتشان بارها و بارها محرز شده و خواسته و ناخواسته ، چهره مظلوم گردشگری کیش را با اقدامات ناصواب خویش ، مخدوش و مکدر کرده اند ؛ مجددا و بدون ترس از هیچ بازخواستی ؛ متقاضی شرکت در مزایده شوند و بدتر از آن ، در این مزایده برنده نیز باشند ؟ آیا این اقدام به معنای دهن کجی کامل به زحماتی که بازرسین جامعه کلوب داران دریایی کیش ، در برخورد با شخص خاطی و قانون شکن متحمل می شوند ؛ نیست ؟

آیا این اقدام به معنای بی ارزش بودن تمام اخطار های رنگارنگی که به دلیل عدم تمکین از قانون ، توسط جامعه کلوب داران دریایی برای این اشخاص ، صادر و در پرونده آنها درج شده ، نخواهد بود ؟
– سازمان منطقه آزاد کیش صراحتا نظر خود را نسبت به ماده ۸۸ قانون نظام صنفی و جایگاه جوامع و تشکل های صنفی اعلام نماید و بفرمایند که اساسا اعتقادی به سپردن کار مردم به مردم ، دارند یا خیر
– مدیران منطقه آزاد کیش ، توضیح بدهند که اساسا فرآیند جلوگیری از اتفاق یک رویداد ، بازدید یا مزایده چیست ؟ قطعا می بایست منبعی برای مراجعه به آن جهت جلوگیری از برگزاری این مزایده وجود داشته باشد . به هر حال گلوله که از لوله تفنگ خارج نشده است ! اقدامی در حال برنامه ریزی برای برگزاریست و حتما اگر مشکلی روی دهد یا ایرادی ملاحظه گردد ؛ می بایست بتوان جلوی برگزاری اش را گرفت .
– سازمان منطقه آزاد کیش ، اگر تصمیم ( تمایل ) به پاسخگویی دارد ؛ چرا قبل از برگزاری این مزایده ، شفاف سازی نکرد و به شبهات پاسخ نداد ؟
– آیا کیشوندان گرامی و مراجع بالادستی سازمان منطقه آزاد می دانند که برندگان مزایده فوق الذکر ، در واقع خودشان با قرارد اد قبلی ( که چندین برابر کمتر از پیشنهاد همین اشخاص بوده ) نیز نتوانستند از عهده اجاره برآیند و در نهایت هم کلوب های مورد بحث را به علت بدهی فراوان به سازمان منطقه آزاد کیش ، از دست دادند ؟؟؟ سازمان منطقه آزاد کیش توضیح دهد چگونه کسی که همین الان هم توان پرداخت اجاره بهای کلوب خود را ندارد ؛ در مزایده همان کلوب شرکت می کند و به دلیل پیشنهاد چند برابری که ارایه کرده ، برنده مزایده نیز می شود ؟
– چه عاملی تا این حد تعیین کننده و اضطراری وجود داشت که سازمان منطقه آزاد کیش ، در سریعترین زمان ممکن ، اقدام به برگزاری این مزایده کرد ؟ آخر کدام عقل سلیمی می پذیرد که برای واگذاری امتیار حساس مدیریت دو کلوب دریایی کیش ( که با جان و مال گردشگر به طور مستقیم مرتبط و درگیر است ) یک زن و شوهر و یک شخص دیگر ( مجموعا فقط سه نفر ) شرکت کنند و در نهایت همان افراد ( با آن پیشینه مشعشع و درخشان مالی و مدیریتی ) برنده مزایده فوق الذکر شوند ؟
– سازمان منطقه آزاد کیش ، به صورت واضح و آشکار توضیح دهد چگونه ممکن است عقد قرارداد چند برابری اجاره کلوب ، منتج به افزایش چند برابری خدمات و تفریحات دریایی در جزیره کیش نگردد ؟ این عزیزان چگونه می خواهند جلوی افزایش چند برابری قیمت تفریحات دریایی در کیش را بگیرند ؟
و البته سوالات و انتقادات بیشمار دیگری نیز مطرح است . از جمله تاثیر قرارداد های بهره برداری جدید بر روی قرارداد های معتبر فعلی ، تاثیر این تصمیم کاملا غیر کارشناسی سازمان منطقه آزاد کیش بر روی دیگر وجوه و ارکان گردشکری کیش و … فلذا در پایان این جوابیه و اینبار رساتر از قبل ، علاوه بر درخواست پاسخگویی از مدیران محترم سازمان منطقه آزاد کیش ، از همه دستگاه های ذیربط کشور ، مخصوصا دستگاه های نظارتی و بازرسی کشور ، درخواست می کنیم با ورود به این اقدام ، از بروز خسارت ها و تبعات سنگین دیگر ، جلوگیری نمایند .
تا سیه روی شود ، هر آنکه در او غش باشد …

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (50) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه