امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی مدارس با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش

آموزش و پرورش کیش , آموزشی , اجتماعی , تفاهم نامه , سازمان منطقه آزاد کیش , علمی , فرهنگی تاریخ انتشار: 02/06/08 بدون نظر   2495 بازدید

اندازه فونت    
ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی مدارس با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش

ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی مدارس با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رسیدگی به فضاهای آموزشی و بهبود کیفیت آموزش به عنوان یکی از ماموریت های سازمان یاد کرد و نقش ویژه آن در الگو شدن آموزش و پرورش کیش در کشور را مهم و سازنده خواند .

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ، روز سه شنبه ۷ شهریور در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد با تاکید بر اهمیت توجه به ارتقاء فضاهای آموزشی و رفع مشکلات موجود در آموزش و پرورش جزیره گفت: کمبود فضای آموزشی دولتی در کیش یکی از مهمترین دغدغه های سازمان به شمار رفته و باید برای رفع این مشکل اقدامات اساسی صورت گیرد.

سرهنگی در ادامه افزود: از ابتدای تیر تاکنون بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه توسط سازمان منطقه آزاد کیش از محل بودجه سالانه فرهنگی و آموزشی صرف بهسازی و نوسازی مدارس کیش شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان در آستانه سال تحصیلی جدید عنوان کرد : از حداکثر فضاهای موجود برای افزایش سرانه آموزشی در کیش استفاده خواهد شد .

وی همچنین اظهار داشت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش و تعیین و تخصیص بودجه و اعتبار از سوی این وزارت خانه در مهر سال جاری به آموزش و پرورش کیش ، نسبت به کلنگ زنی و ساخت چند مدرسه جدید اقدام خواهد شد.

سرهنگی تصریح کرد: تبدیل آموزش و پرورش جزیره به الگوی آموزشی در کشور به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های سازمان منطقه آزاد کیش به شمار می رود که این امر با حمایت های وزارت آموزش و پرورش محقق می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در صورت پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان کیش از سوی وزارت آموزش و پرورش، سازمان نیز نسبت به امر تجهیز، تعمیر و بهسازی مدارس به صورت مضاعف اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت وزارت آموزش و پرورش، اداره کل استان هرمزگان با سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش و همچنین پایین بودن سرانه فضای فیزیکی در کیش نسبت به سرانه کشوری اظهار داشت: با مشارکت ۷۰ درصدی سازمان منطقه آزاد کیش و ۳۰ درصدی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل استان هرمزگان نسبت به افزایش فضای فیزیکی مدارس کیش اقدام خواهد شد.

احمد محمودزاده نیز در این جلسه با تاکید به برگزاری ماهیانه شورای آموزش و پرورش در کیش گفت: با همکاری تمام دستگاه ها و نهادها در راستای اجرای قانون شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از قوانین مترقی در بحث نظام آموزشی کشور می توان بسیاری از مشکلات پیش رو در این حوزه را برطرف کرد.

محمودزاده از تامین و تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش به عنوان یکی بزرگترین و مهم ترین سرمایه های کشور نام برد و اظهار داشت: در تمام اسناد بالادستی به این امر مهم نیز اشاره شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: افزایش فضای آموزشی و کاهش تراکم دانش آموزان در کلاس های درسی می تواند در بهبود کیفیت آموزشی نقش مهمی ایفا کند.

گفتنی است، افزایش و توسعه مدارس دولتی، رسیدگی به وضعیت معیشت و مسکن معلمان، بهبود فضاهای آموزشی و مدارس، ارتقاء کیفیت در آموزش و پرورش، وام ودیعه مسکن، تامین نیروی انسانی، افزایش فضای آموزشی و بازنگری حق مسکن پرداختی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه