امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت کیش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت کیش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت کیش برگزار شد

روز شنبه هفتم مهر مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت کیش با حضور جمعی از مدیران و مسئولان بخش های دولتی و خصوصی و جمعی از همکاران در محل سالن اجتماعات شهید همت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دولت خانه کیش در این مراسم دکتر ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس مرکز بهداشت استان، ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین  و تشکر از زحمات دکتر رضانیا در دوران تصدی  و معرفی مهندس احمدی بعنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت کیش و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی، همکاری و تعامل بین بخشی و برون بخشی و با بوجود آوردن محیطی مطلوب برای کار شاهد ارتقاء شاخص های بهداشتی و رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.
دکتر ذاکری ضمن یادآوری رشادت‌ها و خدمات خالصانه در ایام کرونا گفت: در دوران کرونا نقش سلامت بیشتر آشکار شد .
وی افزود:همکاران ما در جزیره کیش هم با توجه به وضعیت خاص گردشگری، درگیری بیشتری با کرونا داشتند و در این زمینه ما از خدمات و زحمات کلیه کادر سلامت و در راس آنها دکتر رضانیا که با مدیریت خوب خود توانست عملکرد خوبی در مهار کرونا داشته باشند تقدیر میکنم.

وی  دکتر رضانیا را مدیری سختکوش و فنی دانست و افرود: تلاش های زیادی در مدت مدیریت ایشان در جهت ارتقای سلامت منطقه صورت گرفته که انشالله بتوانیم از تجربیات ایشان به خوبی استفاده کنیم .
وی با بیان اینکه هر دوره مدیریتی پایانی دارد افزود: این تغییرات مثل دوی امدادی است که با پایان ماموریت ، مسئولیت به فردی تازه نفس تر تحویل داده میشود.
دکتر ذاکری در ادامه ضمن معرفی مهندس احمدی بعنوان سرپرست مرکز بهداشت کیش گفت: یکی از مدیران خوب خوشنام و کارکرده نظام سلامت، آقای مهندس احمدی است که سالیان سال در سمت‌ها ی مختلف فعالیت کرده و تجربه های مدیریتی خوبی دارد و ایشان کوله باری از تجربه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: در جزیره کیش انتظار داریم به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع بیشتر پرداخته شود چون یکی از مهمترین اولویت های وزارت بهداشت است.
وی با اعلام اینکه از سال ۸۴ پزشک خانواده را در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مستقر کردیم که تجربه موفقی هم بود افزود: این برنامه در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر از اردیبهشت شروع شده و در فازبندی اول بندر لنگه و در فاز دوم حاجی آباد و انشالله در جزیره زیبای کیش هم این برنامه سلامت خانواده مستقر شود. در واقع با اجرای این برنامه خیلی از مسائلی که‌در سطح یک داریم مرتفع خواهد شد.
دکتر ذاکری تاکید کرد: در بیماری‌های غیر واگیر بازنگری مجددی نیاز است.
وی یکی از بحث های مهم در مناطق آزاد را مراقبت از مرزها دانست و عنوان کرد: باید در زمینه بیمار یابی تمام بیماری‌هایی که ممکن است از طریق کیش به کل کشور سرایت کند فعال‌تر عمل کنیم .در ضمن با توجه به اینکه کیش یک منطقه گردشگری میباشد باید در بحث بهداشت محیط و حرفه ای توجه جدی تری داشته باشیم.

در بخشی از این مراسم رئیس بیمارستان کیش گفت: امیدوارم مسئولین از حضور دکتر رضانیا در کیش و توانمندی‌های ایشان نهایت استفاده را ببریم.
وی گفت: آنچه مهم است در جریره استقرار رویکرد سلامت محور است .درمان محوری از معضلات و آفات  ما در نظام سلامت است که انشالله با کمک مهندس احمدی و استمرار رویکرد سلامت محوری بتوانیم این هدف را برآورده کنیم ضمن اینکه بیمارستان کیش هم همین رویکرد را دارد و از اهداف کلان بیمارستان کیش است.که امیدوارم با این رویکرد اعتماد مردم دوباره بازسازی شود.

در ادامه دکتر رضانیا   رئیس سابق مرکز بهداشت با ارائه گزارشی از  بخشی از عملکرد خود خصوصا ایام مبارزه با کرونا ، از زحمات و حمایتهای مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران و مسئولان بخش های دولتی و خصوصی، کیشوندان و رسانه ها و خصوصا همکاران خود در این مدت قدردانی نمود و برای آقای مهندس احمدی آرزوی توفیق و سربلندی کرد و از همکاران و مسئولین درخواست نمود ایشان را در اجرای برنامه های مد نظر و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف کیش یاری نمایند.

در ادامه مهندس احمدی ضمن ابراز خشنودی از حضور در کیش در کسوت سکاندار مرکز بهداشت کیش یادآوری  نمود، دست یاری به طرف همه بزرگان، پیشکسوتان، مسئولان و مردم عزیز دراز میکنیم .
وی تاکید کرد: ما باید برای جامعه امنیت در سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و بتوانیم برای تحقق این مهم  خرد جمعی و مشارکت جامعه نگر را داشته باشیم. و تا می‌توانیم در بحث عدالت همه جانبه خصوصا در حوزه سلامت کوشا باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته مدیرت قبلی گفت: عدالت در نظام سلامت اولویت کار من است .لذا اینجانب به حول و قوه الهی در راستای حفظ تامین و ارتقاء شاخص های سلامت مردم عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  از زحمات دکتر رضانیا تجلیل و ابلاغ مهندس احمدی بعنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت کیش به ایشان تقدیم گردید.
برخی از مسئولین و مدیران بخش های دولتی و خصوصی با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات چند ساله دکتر رضانیا در زمان تصدی ریاست مرکز بهداشت کیش تقدیر کردند.
روابط عمومی مرکز بهداشت کیش

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه