امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

سهل‌انگاری نصیرزاده کار دستش داد؛ دوبی جایگزین کیش می‌شود؟

اجتماعی , بین الملل , ستاد کرونا , ورزشی تاریخ انتشار: 03/01/27 بدون نظر   63 بازدید

اندازه فونت    
سهل‌انگاری نصیرزاده کار دستش داد؛ دوبی جایگزین کیش می‌شود؟

سهل‌انگاری نصیرزاده کار دستش داد؛ دوبی جایگزین کیش می‌شود؟

 

سهل‌انگاری نصیرزاده کار دستش داد؛ دوبی جایگزین کیش می‌شود؟

فدراسیون مچ‌اندازی آسیا، رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران را به خاطر عدم اجرای تعهدات، سهل‌انگار خواند.

 

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از ایرنا، بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ از ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت به میزبانی کیش برنامه‌ریزی شده است. ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف برای این مسابقات آماده شده‌اند اما فدراسیون پرورش اندام ایران با ساخت بلاتکلیفی خاصی برای همه ورزشکاران داخلی و خارجی، اعتراض گسترده‌ای را شکل داده است. طبق نامه فدراسیون مچ‌اندازی آسیا، فدراسیون پرورش اندام ایران تعهداتی را همراه با تخمین میزان هزینه برای هر ورزشکار ارائه داده که نقض آن‌ها موجب ایجاد خلل‌هایی در برگزاری این مسابقات شده است.

 

فدراسیون ابتدا هزینه هر نفر را ۲۰۰ دلار تخمین زد اما پس از مدتی این عدد را ۳۷۰ دلار افزایش داد و بسیاری از ورزشکاران نیز به خاطر افزایش هزینه دست به اعتراض زدند. نهایتا فدراسیون ایران متعهد به پرداخت ۷۰ دلار از هزینه هر ورزشکار شد تا به هر طریقی این میزبانی را از دست ندهد.

 

طبق اعلام رسمی فدراسیون، ورود همه ورزشکاران به جزیره کیش برای روز ۳۱ فروردین برنامه ریزی شده است اما تا ۲۴ فروردین که نامه‌ای فدراسیون آسیایی صادر کرده، مشکلات موجود هنوز رفع نشده است. عدم حل این مشکلات موجب نگرانی و عصبانیت مسئولین آسیایی شده تا جایی که آنها خطاب به مهدی نصیرزاده‌، رئیس فدراسیون پرورش اندام گفته‌اند که « شما فقط قول می‌دهید» و «این اولین بار است که برگزارکننده چنین قهرمانی بزرگی، تا این حد در تعهدات خود سهل انگاری می کند».

 

نهایتا فدراسیون آسیایی به خاطر نگرانی بابت پاسخگویی به اعتراض ورزشکاران، زمانی را تا آخر ۲۴ فروردین برای فدراسیون ایران مشخص کرد و در صورت عدم حل مشکلات، لغو میزبانی و جریمه نقدی از طرف فدراسیون آسیایی در نظر گرفته شده است.

 

با توجه اینکه این زمان به پایان رسیده است، مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون پرورش اندام ایران اظهار داشت: ریاست فدراسیون به همراه بقیه عوامل وزارت ورزش در تلاش هستند که مشکلات را حل کنند و جای نگرانی برای لغو مسابقات وجود ندارد. همه تلاشمان را می‌کنیم که این میزبانی به بهترین شکل در زمان مقرر انجام شود و تغییری آن صورت نگیرد. با مسئولین آسیایی و جهانی در ارتباط هستیم و این مشکلات را حل می‌کنیم.

 

برخی شایعات ایجاد شده که به همین دلیل پس از لغو میزبانی مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا توسط جزیره کیش، دوبی برای این رقابت در نظر گرفته می‌شود. با این حال باید منتظر بود که فدراسیون پرورش اندام ایران و فدراسیون آسیایی به چه نتایجی می‌رسند و نهایتا نتیجه این میزبانی چه می‌شود

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (51) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه