امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

باید جهت بهره مندی عموم مردم تعرفه های مراکز ورزشی و تفریحی کیش بازنگری شود 

آموزشی , اجتماعی , گردشگری , مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش , ورزشی تاریخ انتشار: 01/04/28 بدون نظر   1373 بازدید

اندازه فونت    
باید جهت بهره مندی عموم مردم تعرفه های مراکز ورزشی و تفریحی کیش بازنگری شود 

باید جهت بهره مندی عموم مردم تعرفه های مراکز ورزشی و تفریحی کیش بازنگری شود

وزیر ورزش و جوانان، جزیره کیش را بهترین مکان برای برگزاری رقابت‌های ورزشی مشترک با همکاری کشور‌های همسایه برشمرد

سید حمید سجادی در نشست با اعضای هیئت‌های ورزشی کیش با بیان اینکه باید نگاه به ورزش کیش ملی و بین المللی باشد به توانمندی‌های این جزیره در حوزه زیرساختی پرداخت، گفت: توجه به جوانان در کنار ورزش هم باید در جزیره به شکلی جدی دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: اعطای حق رای به هیئت‌های ورزشی جزیره کیش در فدراسیون‌ها نیاز به پیگیری حقوقی دارد و دستور آن صادر شده است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برخی از تعرفه‌ها و تفریحات ورزشی کیش با هدف افزایش ورود گردشگر به جزیره باید کاهش یابد، راه اندازی موزه ورزش در کیش را یکی از ظرفیت‌هایی دانست که می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد.

سید حمید سجادی با اعلام اینکه دفتر توسعه منطقه‌ای فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای در کیش راه اندازی خواهد شد، گفت: همکاری با کشور آذربایجان در آینده‌ای نزدیک برای برگزاری رقابت‌های مشترک آبی، نمونه همکاری‌های منطقه‌ای است که می‌توان در کیش نیز چنین رویداد‌هایی را برگزار کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های ورزشی این سازمان بیان کرد: در مدت چهار ماه سعی شده است هر چیزی را سر جای خود قرار دهیم و موفق شدیم در این بازه زمانی ٢٠ مدال را در رشته‌ی مختلف کسب کنیم.

مهدی کشاورز افزود: هیات‌های ورزشی جزیره کیش حمایت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سازمان را تا جایی که تکلیف‌مان باشد خواهند داشت و تلاش بر این است برای فعالیت هیئت‌ها شرایط آرامی را بوجود بیاوریم.

وی نگاه علمی به حوزه‌های مختلف همچون ورزش را ضروری دانست و گفت: پیشنهاد داده شده هر یک از مجامع تخصصی کیش همچون سرمایه گذاران برای کمک به هیئت‌های ورزشی جزیره ورود کنند.

رضا شجیع مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در ابتدای نشست مشترک اعضای هیئت‌های ورزشی کیش با وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از فعالیت‌های این سازمان برای اجرا همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ ارائه کرد.

تسهیل ورود تماشاگران و گردشگران خارجی به کیش، بهبود کیفیت و تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی، ارائه سیم کارت‌های گردشگری به گردشگران خارجی، تعیین جزیره کیش به عنوان هاب پروازی از جمله اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد کیش بود که تشریح شد.

برخی از روسای هیات‌های ورزشی جزیره کیش نیز مشکلات و پیشنهاد‌های خود را برای اداره هر چه بهتر ورزش این جزیره همچون اعطای حق رای هیئت‌های کیش در رویداد‌های فدراسیون ها، توجه به ورزش‌های آبی و ساحلی و کمک وزارت و مجلس برای تبدیل کیش به قطب ورزش کشور ارائه کردند.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی هم که در این جلسه حضور داشت با ارائه گزارشی از ۷۰۰ نجات یافته در دو استان مازندران و گیلان از ۱۵ خرداد، به اختصاص «اعتبار ویژه» برای ساماندهی سواحل با دستور رییس جمهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا اواسط مرداد بحث ایمن‌سازی سواحل انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون برای برگزاری اردو‌های ملی و مسابقات قهرمانی در کیش گفت: بر اساس آمار سواحل کیش جزو امن‌ترین سواحل کشور است و این جای خوشحالی است.

فتحی، عضو فراکسیون ورزش مجلس نیز در این نشست، گفت: خواهش ما از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش این است در ایام بودجه با نمایندگان در ارتباط باشند تا بتوانیم ردیف بودجه مجزایی را برای فعالیت‌های پویاتر جزیره کیش در بعد ورزش داشته باشیم.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (113) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه