امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مالکیت بنایی کاخ( کیش الیت) به سازمان منطقه آزاد کیش تعلق گرفت

گردشگری , هنری تاریخ انتشار: 98/10/17 بدون نظر   1488 بازدید

اندازه فونت    
نتیجه تصویری برای کاخ کیش الیت"

دوازدهمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و ۲۷۰ هنرمند در جزیره به پایان رسید.

به گزارش دولتخانه کیش، این مراسم شانزدهم دی با حضور مدیر عامل این سازمان و ۲۷۰نفر از هنرمندان رشته های مختلف و چهره های سرشناس و پیشکسوت در جزیره کیش برپا شد.

 غلامحسین مظفری در این همایش، گفت:هنرمندان حاضر در این جمع مایه افتخار و سرمایه ارزشمندی در حوزه هنر،ادب و فرهنگ برای کشور هستند وخوشحالیم که در جزیره کیش میزبان شما عزیزان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را در تمامی حوزه ها فرصت بسیار خوبی برای کشور برشمرد و افزود: در طول سالهای گذشته تلاش های زیادی برای رسیدن کیش به شرایط امروزی شده است و ما نیز در مجموعه سازمان و زیر مجموعه های آن سعی بر آن داریم که با تمام توان به افزایش کیفیت و ارتقا استانداردها در کیش کمک کنیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ما باید قدردان زحمات بزرگانی چون مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی باشیم، چرا که هم در کشور منشا خدمات زیادی بودند و هم بخش زیادی از توسعه و آبادانی جزیره کیش مرهون نگاه بلند این انسان بزرگ است.

غلامحسین مظفری اظهار داشت: در حوزه های مختلف جزیره کیش به ویژه در حوزه هنر و ادب که در تخصص عزیزان این جمع است؛ ظرفیت های خوبی و جود دارد که باید همت کنیم تا پیوند و ارتباط بین جامعه هنری با ظرفیت های مطلوب جزیره کیش برقرار شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در بخش هنر، ادب و فرهنگ جزیره کیش از وجود اساتید بزرگی بهره مند هستیم که به نوعی از بهترین های این حوزه هستند و با توجه به اینکه رویدادهای متعددی در طول سال درکیش برگزار می شود می توانیم از حضور ارزشمند شما هنرمندان نیز بهره مند شویم و اتفاقات خوبی در این زمینه ها رقم بزنیم.

مظفری با تاکید بر لزوم استفاده از تقویم زمانبندی مناسبت های مختلف مانند نمایشگاهها، گالری ها،اجرای تئاتر و سمپوزیوم ها عنوان کرد: طی چند روز آینده در کیش برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی را پیش رو داریم که می توانیم در چنین رویداد هایی از حضور پیشکسوتان و تجربیات و ایده های آنان استفاده کنیم.

وی به مکان های تاریخی و قدیمی بسیار خوب در جزیره کیش تحت عنوان سرمایه های معطل اشاره کردو افزود: طبق توافق انجام شده، مالکیت بنایی مانند کاخ شماره ۱(الیت) به سازمان منطقه آزاد کیش تعلق گرفت و بازسازی آن در کنار کاخ شماره ۲ در دستور کار است که تلاش می کنیم این دو بنا را به مرحله بهره وری و استفاده برسانیم و از ایده های شما عزیزان نیز در این مسیر استقبال خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت:پس از بازسازی، می توان از این دو بنا در کنار فرهنگسرای مرکزی و فرهنگسرای سعدی در جزیره به بهترین شکل برای انجام امور هنری و فرهنگی بهره برد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه