امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

سردار حسین اشتری: جزیره کیش سرمایه ای ممتاز برای کل کشور است.

اجتماعی تاریخ انتشار: 97/10/26 بدون نظر   567 بازدید

اندازه فونت    
سردار حسین اشتری: جزیره کیش سرمایه ای ممتاز برای کل کشور است.

 
از طریق اینترپل به طور جد دنبال بازگرداندن متهمان اقتصادی فراری به کشور هستیم .
به گزارش خبرنگار مهر

سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش گفت کیش یکی از امن ترین نقاط کشور و جهان است ، اشتری افزود امنیت یکی از شاخصه های هر جامعه ای است که به لطف الهی و تلاش فرزندان مملکت در نیروی انتظامی امروز کشور دارای امنیت با ثبات و پایداری است . و کیش در تمام شاخصه ها و جداول ویژه و ستادی پلیس کشور چه در حوزه رضایتمندی مردم و امنیت اجتماعی و عملکرد نیروی خدوم انتظامی از جایگاه ممتازی برخوردار است . سردار اشتری گفت خط قرمز ما امنیت و آسایش  مردم است و به احدی اجازه اخلال و تنش در جامعه را نمی دهیم وی در رابطه با مبارزه با اخلال گران اقتصادی گفت به جد پیگیر دستگیری و  بازگرداندن متهمان اقتصادی فراری از کشور از طریق  پلیس بین المللی هستیم و در چند مورد عملا آن را اجرایی کردایم . سردار حسین اشتری پویایی را لازمه کار دانست و با بیان اینکه حفظ وضع موجود یعنی عقب گرد، گفت: فرماندهان باید با نوآوری و ابتکار عمل کار را در فضایی پویاتر ادامه دهند . 
وی افزود: توسعه کیش مرهون تلاش های نیروهای انتظامی و نظامی، مردم و زیرساخت های مهمی است که توسط سازمان منطقه آزاد ایجاد شده است.
سردار اشتری گفت: امنیت با ثبات کشور مرهون مجاهدت های شهدا، نیروهای امنیتی و نظامی، رهبری مدبرانه رهبری است و شاخص ها هم همین را نشان می دهد.
فرمانده ناجا اعتماد مردمی را بالاترین سرمایه ناجا برشمرد و گفت: در نظرسنجی های معتبر در سال گذشته در بین ۳۰ دستگاه کشور ناجا در جایگاه چهارم ایستاد و امسال هم در جایگاه دوم را کسب کرده است.
سرهنگ جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان گفت: در ۲۹ ماه حضور در کیش به دنبال مردمی کردن امنیت با توجه به گروه های مرجع جزیره بودیم.
وی تسهیل در فرایند های اقتصادی و ایجاد ارامش در کیش را از محوری ترین برنامه های فعالیت خود در کیش برشمرد و افزود: توفیقات این مدت تنها با همراهی مردم کیش به وجود امد و این فرهنگ مردم کیش موجب ممتازی این منطقه در کشور شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های تاثیرگذار پلیس در کیش گفت: امنیت با واژه نیروی انتظامی و پلیس عجین شده است چرا که فعالیت های پلیس با سه موضوع شرع مداری، عقل مداری و تکیه بر قانون توانسته موفق باشد و اعتماد مردمی را جلب کند.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز نیروی انتطامی را مجری قانون برشمرد و گفت: مردم کیش در طول تاریخ قدردان زحمات خدمتگزاران خود بوده اند.
وی گفت: نظم و امنیت جزیره کیش در کشور زبانزد است و این نشان دهنده تعامل سازنده مردم ، مسئولان و نیروی انتظامی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز مسوولیت را امیری مهم و خطیر دانست و گفت:  اعتماد سازی بزرگترین دستاورد نیروی انتطامی است.
غلامحسین مظفری  افزود: محور همه فعالیت های ما و نیروی انتطامی تامین امنیت و ارامش است و همین امر زمینه ساز ممتاز شدن کیش است.
وی گفت: برگزاری صدمین دوره آموزشی فرهنگ کیشوندی نشان از توجه به پایدار ماندن فرهنگ غنی کیش دارد.
سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش نیز امنیت پایدار را مدیون مردم و تلاش های شبانه روزی مسئولان  دانست و گفت:  حفظ امنیت و ارتقای شاخص های آن با هدف تامین امنیت اقتصادی کیش از برنامه های اصلی نیروی انتظامی در دوره مسئولیتم خواهد بود.
وی صداقت، عدالت اجتماعی، وجدان کاری، رعایت حقوق شهروتدی و توسعه اعتماد مردمی را از مهمترین محورهای کاری در حوزه انتظامی برشمرد.
سرهنگ جمالی تعامل با مردم و دستگاه های مردم نهاد برای ارتقای توان عملیاتی ، کاهش اسیب های اجتماعی، برخورد جدی با قاچاق کالا و سوخت، مبارزه با مواد مخدر و پایش مستمر فضای مجازی را از محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی در جزیره کیش برشمرد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه