امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

دستور تجهیز پارک بازی کودکان و نصب وسایل ورزش در شهرک سحر

اجتماعی , عمران و شهرسازی تاریخ انتشار: 98/04/12 بدون نظر   1251 بازدید

اندازه فونت    

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از کمپ سحر که به شهرک سحر تغییر نام یافت با جمعی از کارگران و خانواده‌های ساکن این مجموعه مسکونی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دولتخانه کیش، مظفری به همراه جمعی از مدیران سازمان و علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و مدیران بخشهای مختلف این شرکت از شهرک سحر بازدید کرد و از نزدیک با وضعیت واحد های مسکونی و بخش های مختلف این مجموعه آشنا شد. در این دیدار خانواده های ساکن این مجموعه مشکلاتی را در خصوص کوچک بودن فضای سکونت، بهسازی واحد های قدیمی و وضعیت معیشتی خود عنوان کردند.
ایجاد فضای سبز، پارک بازی کودکان و نصب وسایل ورزش برای ترویج فرهنگ سلامت و بهینه کردن اوقات فراغت ساکنان مجموعه، از جمله دستوراتی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای بهبود وضعیت زندگی ساکنان این منطقه به مدیران مربوطه صادر کرد.
در این دیدار مظفری و هیات همراه، نماز مغرب و عشاء را در مسجد امام سجاد(ع) و در جمع کارگران ساکن کمپ سحر اقامه کردند. پس از اقامه نماز نماینده کارگران درخواست های کارگران را مشتمل بر ۵ بخش قرائت کرد.
واگذاری کارها به تعاونی کارگران به جای پیمانکاران بخش خصوصی، اختصاص زمین به کارگران، اعطای دستمزد ویژه مشاغل سخت به کارگران، همسان سازی پرداخت سنوات و پاداش های بازنشستگی کارگران شرکت عمران و خدمات با کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و بهسازی هتل سها برای استفاده خانواده های ساکن شهرک سحر، درخواست های کارگران از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.
مظفری نیز با تقدیر از تلاش های کارگران، زیبایی و نشاط فضای شهری کیش را مرهون تلاش های کارگران فضای سبز برشمرد و گفت: قدردانی از زحمات شما و بهبود وضعیت معیشتی کارگران ارزشمند، مسئولیت اخلاقی و اداری است که بر عهده داریم و برای انجام آن تلاش می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: معاونان و مدیران بخش های مختلف سازمان شرایط اجرایی شدن درخواست های کارگران را بررسی می کنند تا در صورت امکان اجرایی شوند.
وی با اعلام اینکه از این پس نام کمپ سحر به شهرک سحر تغییر خواهد کرد گفت: کمپ تداعی کننده محل موقتی سکونت است حال آنکه این منطقه شهرکی مسکونی است و افراد باید با تعلق خاطر به محل زندگی دائم خود برای بهبود آن تلاش کنند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از تامین آب مورد نیاز و تجهیزات ایجاد فضای سبز در این شهرک خبر داد و با اشاره به تاثیر زیباسازی محیط زندگی افراد در روحیه آنان، از خانواده های ساکن شهرک سحر خواست تا در بهسازی و ایجاد فضای سبز این شهرک با سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کنند.
مظفری استفاده هوشمندانه از امکانات موجود و اوقات فراغت را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بانوان ساکن این مجموعه می توانند با تهیه دست سازه ها و ایجاد بازار صنایع دستی ضمن بهینه سازی اوقات فراغت خود به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند. سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این خصوص آمادگی کامل دارد تا زیر ساخت های لازم از جمله فضای مورد نیاز بازارچه صنایع دستی و برگزاری دوره های آموزشی را فراهم کند.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تاکید بر تکریم جایگاه کارگران و اهمیت فعالیت آنها در زیباسازی شهری و رشد اقتصادی جزیره کیش از نصب تابلو جدید شهرک مسکونی سحر در ورودی مجموعه خبر داد و از ساکنان شهرک سحر خواست در راستای زیبا سازی فضای زندگی خود تلاش کنند.
مقدس زاده با اعلام اینکه در هفته های آینده پارک بازی کودکان ایجاد شده و وسایل ورزشی در این شهرک نصب می شود گفت: برای ایجاد فضای سبز شرکت عمران، آب و خدمات، آب و تجهیزات مورد نیاز را تامین می کند اما کارگران خود باید مسئولیت ایجاد و نگهداری فضای سبز مجموعه را بر عهده بگیرند و با ما همکاری کنند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه