امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

با جدیت پیگیر تشکیل پارلمان زنان کیش هستیم

اجتماعی , فرهنگی تاریخ انتشار: 98/06/30 بدون نظر   884 بازدید

اندازه فونت    

در جریان برگزاری میزگرد پارلمان زنان در روزنامه اقتصاد کیش دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی تصویری از طریق ویدئو کنفرانس در جریان برگزاری این میزگرد گفت: به جد پیگیر موضوع تشکیل پارلمان زنان در کیش هستیم.

به گزارش دولتخانه کیش، میزگرد بررسی و تحلیل نحوه شکل گیری پارلمان زنان در کیش چهارشنبه ۲۷ شهریور در دفتر روزنامه اقتصاد کیش با حضور بانوانی از اقشار مختلف فعال در جزیره کیش برگزار شد.

 این میزگرد با هدف جمع آوری و ارائه نقطه نظرات پیرامون نحوه تشکیل پارلمان زنان در کیش که چندی پیش از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شده بود، تشکیل شد و با پیام امید بخش دکتر مظفری از طریق ویدیو کنفرانس همراه بود. 

 دکتر مظفری طی این پیام ضمن گفت و گو با اعضای حاضر در جلسه، خاطر نشان ساختند: موضوع پارلمان زنان به عنوان یکی از سیاست های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش با بهره گیری از نقطه نظرات بانوان فعال جزیره، قطعاً با جدیت فراوان به نتیجه مطلوب در آینده ای نزدیک خواهد رسید. 

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پارلمان زنان یک مطالبه عمومی است و می تواند تاثیر بسیار خوبی بر ارکان جزیره مخصوصا در حوزه های مربوط به بانوان داشته باشد.

وی گفت: بهر حال ما اگر به صورت واقعی تر نگاه کنیم این ساختارها می تواند کمک موثری برتوسعه و تقویت میزان مشارکت زنان در اداره جزیره کیش داشته باشد و امیدواریم شاهد شکل گیری  اتفاقات جدید و فضای جدیدی از مشارکت موثر بانوان در امور جزیره باشیم. 

 دکترمظفری افزود: مشارکت واقعی و گسترده زنان در این حرکت در بازدهی نهایی و پایدار پارلمان زنان بسیار موثرخواهد بود و میزگردهایی که به این صورت به همت روزنامه اقتصاد کیش برگزار می شود، در گسترده کردن حجم مشارکت بانوان  و دست یابی  ما به اهدافی که مورد نظر است بسیار موثر خواهد بود.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به قابلیت ها و توانایی های زنان که در همه عرصه های جزیره کیش نمودی پر رنگ دارد این بار در قالب پارلمان زنان، از این ظرفیت گسترده استفاده بهتر و بهینه تری خواهیم داشت. 

 وی افزود: این تشکل با حضور حداکثری بانوان کیش ایجاد خواهد شد و قطعا طی یک فراخوان عمومی از سلایق قشرهای مختلف بانوان بهره خواهیم برد. 

 دکتر مظفری با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا این تشکل هر چه سریعتر ساز و کار اجرایی پیدا کند افزود: موضوع تشکل پارلمان زنان به معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ارجاع شده است و در نظر داریم حداکثر تا پایان مهرماه نحوه تشکیل و اجرای آن اطلاع رسانی عمومی شود. 

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر و تشکر از حضور بانوان فعال کیش در این میزگرد اظهار امیدواری کرد: با ادامه برگزاری اینگونه نشست ها نقطه نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات، قطعا مورد بررسی و ارزیابی مدیران مربوطه در سازمان قرار خواهد گرفت و از حداکثر ظرفیت اینگونه میزگردها و نقطه نظرات مطرح شده در چنین نشست هایی استفاده خواهد شد. 

 دکتر مظفری تشکیل پارلمان زنان کیش را گامی به سوی استفاده از ظرفیت های بالقوه بانوان در جزیره کیش عنوان کرد و گفت: جامعه زنان کیش می تواند در سیاست های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش نقشی تعیین کننده داشته باشند و آحاد جامعه زنان با حضور در کمیسیونهای مختلف این تشکل به عنوان بازوی کمکی در کنار سازمان باشند. 

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه به زودی خبرهای خوبی در این خصوص اطلاع رسانی عمومی خواهد شد، گفت: جامعه زنان کیش مطمئن باشند که موضوع پارلمان زنان در حد حرف باقی نخواهد ماند و به زودی این تشکل با حضور قشرهای مختلف جامعه بانوان به بازدهی و نتیجه مطلوب خواهد رسید.

 دکتر مظفری  در پایان با اشاره به اینکه روزنامه اقتصاد کیش را بطور روزانه مطالعه می کنم گفت: نتایج حاصل از این نشست ها و هم چنین نقطه نظرات سایر شهروندان کیش و انتشار آن می تواند کمک موثری به تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش داشته باشد و بایستی ادامه پیدا کند و از برگزاری چنین نشست هایی بویژه اینکه در خارج از حوزه سازمان و با تلاش خود شهروندان و فعالین در کیش صورت می گیرد، استقبال می کنیم.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه