امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

پلیس مقتدر، لازمه ایجاد امنیت حداکثری در جامعه

اجتماعی , انتظامی , تاریخ و فرهنگ , سازمان منطقه آزاد کیش , فرهنگی , قضایی و انتظامی تاریخ انتشار: 00/07/17 بدون نظر   2923 بازدید

اندازه فونت    
پلیس مقتدر، لازمه ایجاد امنیت حداکثری در جامعه

امام جمعه کیش گفت: نیروی انتظامی برای تحقق ماموریت های خود در راستای امنیت پایدار نیازمند اقتدار است و بدون آن موفق نیست.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در جزیره به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی دوسویه بوده که مردم در آن از خدمات این نیرو تقدیر و در مقابل فرصتی برای ارایه عملکرد از سوی فرماندهان و ماموران است.

 

وی اضافه کرد: امنیت یکی از سه امر مهمی است که بشر به آن احتیاج دارد و خود از سه بخش مهم امنیت جانی، مالی و فرهنگی تشکیل شده و در جامعه اسلامی امنیت فرهنگی مقدم ترین این مهم است.

 

امام جمعه کیش افزود: در جامعه اسلامی تامین امنیت در حالت عام بر عهده نیروی انتظامی بود و معتقد هستم که این نیروی برای تامین این امنیت به بهترین نحوه ممکن نیازمند اقتداری است که به واسطه همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرایی به این نیرو اعطا شده است.

 

وی با بیان اینکه اخلاق مداری از مهمترین ویژگی های این نیروی مقتدر در جامعه اسلامی بوده و در جزیره کیش با تلاش فرمانده انتظامی و کارکنان آن که همیشه در صحنه هستند به حق امنیتی پایدار و روز افزون بوجود آمده است.

 

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: اما در جزیره کیش امروز نیاز به امنیت اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب داریم و لازم است فرماندهی انتظامی این جزیره در این بخش بر اساس موزاین اسلامی و قانون تلاش مضاعفی داشته باشد.

 

امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این آیین گفت: وجود ناهنجاری ها در جامعه باعث شده که نیرویی بازدارنده و مقتدر همچون نیروی انتظامی در جامعه تشکیل شود و به هر اندازه که این نیرو بتواند در انجام مسوولیت خود مقدر و با صلابت باشد آسایش جامعه افزون تر می شود .

شیخ مستطاب یعقوب شمس افزود: مقوله ایجاد امنیت از سوی ماموران انتظامی از جایگاه بلندی برخوردار است.

 

۱۳ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی است که امسال به دلیل تقارن این ایام با عزاداری اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار می شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه