امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

عدالت رسانه‌ای و سند محوری دو رویکرد مهم رسانه ملی

آموزشی , اجتماعی , علمی , فرهنگی , فناوری , مذهبی تاریخ انتشار: 01/04/15 بدون نظر   2983 بازدید

اندازه فونت    
عدالت رسانه‌ای و سند محوری دو رویکرد مهم رسانه ملی

عدالت رسانه‌ای و سند محوری دو رویکرد مهم رسانه ملی

 

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی در سفر به کیش تاکید کرد: عدالت رسانه‌ای و سند محوری دو رویکرد مهم رسانه ملی است.

 

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، محمد‌مهدی رحمتی در سفر یک روزه به کیش پس از بازدید از صداو سیمای مرکز کیش در دیدار با ائمه جمعه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عدالت رسانه ای، سند محوری، حل مساله و نمایه نگاری منطقه‌ای را از رویکرد‌های مهم رسانه ملی برشمرد.

 

امام جمعه کیش در دیدار و گفتگو با سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه جایگاه صداوسیما در پیشبرد اهداف نظام و امید آفرینی در جامعه بسیار رفیع است، گفت: با وجود امکانات کم و محدودیت نیروی انسانی در صداوسیمای مرکز کیش شاهد تلاش جهادی کارکنان این مرکز در راستای معرفی صحیح و شایسته کیش هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده، افزود: وجود صداوسیما در جزیره کیش یک امتیاز بزرگ برای جزیره است و به همین دلیل سازمان منطقه آزاد کیش هم باید با نگاه ویژه به این مرکز توجه کند تا توسعه کیش شتاب بیشتری بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن هجمه زیادی به صداوسیما وارد کرده و این نشان از مسیر درست حرکت رسانه ملی است، گفت: مرکز کیش همچون یک مرکز بزرگ و فعال مشغول انعکاس رویداد‌ها و ظرفیت‌های جزیره کیش است و این شایسته قدردانی است

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر اینکه با وجود همه مشکلات، در مسیر تعالی ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم، گفت: در مراکز استان‌ها و همچنین مناطق آزاد ظرفیت‌های ناشناخته زیادی وجود دارد و با ساخت برنامه‌های موفق به دنبال معرفی این ظرفیت‌ها هستیم.

محمدمهدی رحمتی افزود: شرایط خاص جزیره کیش ایجاب می‌کند که رسانه ملی در حوزه تخصصی تولید محتوا و سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه تامین و توسعه زیرساخت‌ها همکاری کنند تا شاهد رشد ظرفیت‌های گردشگری کیش باشیم.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش هم در دیدار با سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه فعالیت صداوسیمای مرکز کیش در جزیره همواره برای معرفی توانمندی‌ها است، گفت: صداوسیمای مرکز کیش زبان مردم است و همواره در کنار انعکاس درخواست‌های مردمی تلاش کرده به مسئولان جزیره در راستای توسعه پایدار کمک می‌کند.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه انعکاس ظرفیت‌های کیش در صداوسیمای مرکز کیش بسیار گسترده است از مسئولان رسانه ملی خواست تا فرصت پخش این ظرفیت‌ها در رسانه ملی بیش از پیش شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کیش، راه حل این مشکلات را اجرای درست و کامل قانون چونگی اداره مناطق آزاد برشمرد و افزود: مسکن و واردات خودرو دو مشکل اساسی جزیره کیش است.

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان صداوسیما سند محوری است، گفت: تولید و پخش برنامه‌ها به ویژه در حوزه خبر براساس سند است و تا مرحله نتیجه دنبال می‌شود.

محمدمهدی رحمتی افزود: عدالت رسانه‌ای در حوزه معرفی چهره ها، ظرفیت‌ها و گروه‌های تاثیر گذار جامعه در دستور کار رسانه قرار دارد و این امر در جزیره کیش هم با تولید برنامه‌های ویژه اجرای می‌شود.

وی گفت: رسانه ملی در جبهه جنگ نرم در حال مبارزه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در دیدار با سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه رسانه ملی بیش از هر زمان دیگری در توسعه کیش نقش موثری ایفا می‌کند، گفت: در سال‌های گذشته نبود توازن در توسعه موضوعی بود و حالا باید با کمک رسانه و نگاه علمی به موضوعات، اصلاح شود.

مهدی کشاورز با اشاره به اینکه با رویکرد موضوع محوری که در رسانه ملی شکل گرفته مسیر برای رسیدن به وضع مطلوب هموارتر می‌شود، افزود: رخداد‌های مهمی در کیش اتفاق خواهد افتاد و مهمترین آن‌ها برگزاری جام جهانی است و برای بهره مندی از این رخداد مهم، رسانه از ابتدا تا انتها محور اصلی برنامه سازی خواهد بود.

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی هم تدوین زیست بوم فرهنگی اجتماعی هر منطقه را سندی مهم برای فعالیت رسانه برشمرد و گفت: معرفی چهره ها، ویژگی‌های جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی در این نمایه ثبت می‌شود تا به همه ابعاد منطقه در پرداخت رسانه‌ای توجه شود.

محمدمهدی رحمتی پویش حل مساله را گام مهم رسانه ملی برشمرد و از این طریق با موضوع محوری و رصد مشکلات تا مرحله حل مشکل، رسانه در کنار مردم و مسئولان خواهد بود.

وی با اشاره به فرصت برگزاری جام جهانی قطر برای کیش خاطرنشان کرد: کیش با کمک رسانه می‌تواند چهره‌ای درست، جذاب، سالم و ارزشمند را برای مخاطب ترسیم کند تا از این رهگذر فضایی سالم، شاداب و پرانرژی در جزیره کیش رقم بخورد

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه