مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش بر اهمیت راهبرد تبلیغات در فضای پر از رقابت گردشگری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، رحیم سرهنگی در چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش بر تشکیل شورای سیاستگذاری و شورای راهبری جشنواره تابستانی کیش تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش به تبادل نظر اعضای ستاد با توجه به زمان باقیمانده نسبت به تسریع امور و انتخاب اعضای شوراها تاکید کرد.
سرهنگی دستور تشکیل کمیتههای تبلیغات، مالی و رویدادها زیر نظر ستاد را صادر کرد و از حضور نخبگان و متخصصان حاضر در کیش برای بهره گیری در کمیتهها دعوت کرد.
وی گفت: باید در زمینه تبلیغات و محتواسازی در کنار برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جذاب با رویکردی همه جانبه که پاسخگوی نیاز همه افراد خانواده در سنین مختلف و با سلایق متنوع باشد نیز با برنامه و قوی عمل کنیم.
سرهنگی از اعضای ستاد سفرهای تابستانی کیش خواست در کنار بهره گیری از تجارب سالهای گذشته نگاهی توام با نوآوری وخلاقیت به برنامه ریزی برای برگزاری رویدادها داشته باشند و مجموعهای از تفریحات، تخفیفات ورویدادهای گردشگری، فرهنگی وهنری را دربسته گردشگری جشنواره تابستانی کیش پیش بینی کنند.
نظر شما