امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

بیاید همه عضو شورای شهر کیش باشیم

اجتماعی , اطلاعیه , سازمان منطقه آزاد کیش , فرهنگی تاریخ انتشار: 00/03/29 بدون نظر   1212 بازدید

اندازه فونت    
بیاید همه عضو شورای شهر کیش باشیم

بیاید همه عضو شورای شهر کیش باشیم


امروز شهرمان پیش از مسئول و مدیر و نامها و نشان ها نیاز مبرم به شهروندان وظیفه شناس دارد

کیشوند گرامی اگر وظیفه شرعی و اخلاقی و شهروندی خود را درست انجام دهی شما عضو افتخاری شورای شهرمان هستین.

بلاخره از میان ۳۰ نفر عاشق خدمت به شهرمان ۵ نفر از کیشوندان منتخب نهایی شورای شهر کیش شدند.

نامزدهای که با تبلیغات وسیع و گسترده و بعضا با ارایه برنامه های خارج از حد و توان تعریف شده در خود و قوانین اجرایی مناطق آزاد همراه با شعارهای پرطمطراق و دهان پر کن و دادن وعده های بسیار بزرگ که تحقق و اجرایی شدن و رسیدن به آن آرمانها که بعضا برای مدیران ارشد سازمان هم مقدور نبوده و نیست پای در عرصه رقابت نهادند.

البته نیت و تفکر این عزیزان را به فال نیک گرفتیم که نشان از حضور مردمان پاک سرشت داشت با آرزوها و آمالی از پیشرفت برای تعالی شهرمان توسط آحادی از جامعه با فرهنگ جزیره کیش.
مطمئنا و بلاشک داشتن شهری آباد و مجهز و کامل و بدون مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی و رفاهی و تفریحی و آموزشی رویا و خواسته تمام افراد جامعه مدنی کیش است.
امیدواریم در این دوره جدید ۵ نامزد برگزیده علیرغم مشکلات موجود تعریف شده در چگونگی اداره مناطق آزاد که بنوعی عملکرد شورای شهر در منطقه آزاد کیش را ابتر کرده است با همتی والا و تعامل مناسب از پس مطالبات بحق مردم در جهت جبران و تامین خواسته ها و کمبودها و نیازهای مردم و تکمیل و توسعه زیرساخت‌های جزیره برآمده و به وعده‌های داده شده جامه عمل بپوشانند.

آنچه بسیار مهم و قابل تامل و ذکر است حضور این تعداد کثیری  آماده به خدمت از میان جوانان و اهالی محترم جزیره کیش به شرط انتخاب و عضویت در شورای اسلامی شهر که در نوع خود جالب و شگفت انگیز بود.
دیدن این مقدار از اشتیاق خدمت و پاسخگویی و همت برای برطرف کردن نیازهای و مشکلات جزیره و مردم علیرغم تشریفاتی بودن عملکرد شورای شهر کیش در مناطق آزاد بخصوص در کیش طی سالیان متمادی بسیار امیدوار کننده بود.

آنچه باید گفت و از این عزیزان درخواست کرد اینکه بیایند بدون عضویت رسمی در شورای شهری کیش پیگیر تحقق همین وعده ها و برآورده شدن آرزو ها و برطرف کردن موانع و مشکلات جزیره کیش باشند .
قرار نیست حتما کار شگفت انگیز و چندان بزرگی انجام دهیم کاری در حد و توان ،
همین که شهروند نمونه باشیم در پاک ماندن محیط زیست خود سهیم باشیم همین که در پویش های فرهنگی و اجتماعی و مردمی  سهبم و شریک باشیم عضو تاثیر گذار شورای شهر هستیم .
امروز شهرمان پیش از مسئول و مدیر و نامها و نشان ها نیاز مبرم به شهروندان وظیفه شناس دارد ، شهروندانی که به حقوق همنوعان حتی در کوچکترین موارد اجتماعی احترام میگذارند از رعایت حق تقدم در رانندگی الی تفکیک زباله ها و حفاظت و نگهداری از محیط زیست زیبا و خدادادی کیش و کمک به همنوعان و شهروند در شرایط های بحرانی اقتصادی و تکریم از گردشگران و رعایت انصاف در داد و ستد و کسب و کارها و رعایت قوانین شهروندی این رویکرد میتواند نشان از بالندگی و تعالی مردمان شهری فاضله و متمدن و اقوام فرهیخته باشد .

بنابر این باید ابتدا در عمل و بدون داشتن و خواستن سمت و مقام و پستی شهروند نمونه و شایسته و با کرامت برای شهرمان باشیم .

تحقق آبادانی شهرمان با وجود شهروندان درجه یک و وظیفه شناس امکان پذیر خواهد بود تا حضور ده ها و صدها صاحب منصب و مکنت و میز و صندلی…

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه