امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

بنده به نمایندگی از مردم و مسوولان کیش رییس جمهور را به جزیره کیش دعوت می کنم

اجتماعی , اقتصادی , علمی , فرهنگی , مذهبی تاریخ انتشار: 00/10/24 بدون نظر   2203 بازدید

اندازه فونت    
بنده به نمایندگی از مردم و مسوولان کیش رییس جمهور را به جزیره کیش دعوت می کنم
بنده به نمایندگی از مردم و مسوولان کیش رییس جمهور را به جزیره کیش دعوت می کنم تا در یک سفر اختصاصی نسبت به بررسی نقاط قوت و ضعف این جزیره اقدام کند

 به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، حجت الاسلام احمد حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به هرمزگان گفت: این استان منابع فراوانی دارد که می توان از این ظرفیت ها در راستای توسعه آن استفاده کرد.

امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: می توان با نفت و گاز هرمزگان یک کشور را اداره کرد اما این استان با وجود این منابع منطقه ای کم برخوردار است که انتظار می رود رییس جمهور از این ظرفیت برای توسعه این منطقه استفاده کند

وی با اشاره به اینکه می توان با نفت و گاز موجود در هرمزگان یک کشور را اداره کرد اضافه کرد: با وجود این منابع هرمزگان یکی از استان های کم برخوردار بوده به گونه ای که مشکلات فروانی در بخش های مختلف زیرساختی دارد.

امام جمعه کیش همچنین خواستار توجه جدی دولت سیزدهم برای فعال کردن اقتصاد دریا، صادرات و واردات در این استان شد و گفت: انتظار می رفت جزیره کیش نیز به واسطه جغرافیای خود میزبان یکی از اعضای هیات دولت در این سفر باشد.

وی افزود: بنده به نمایندگی از مردم و مسوولان کیش رییس جمهور را به جزیره کیش دعوت می کنم تا در یک سفر اختصاصی نسبت به بررسی نقاط قوت و ضعف این جزیره اقدام کند.

حجت الاسلام حسن‌زاده یادآور شد: این جزیره با توجه به مدیریت خاصی که دارد از لحاظ اقتصادی و چرخش پول جز ۱۰ شهر برتر کشور است اما مشکلات مختلف آن از جمله مسکن، زیرساخت های اموزشی و فرهنگی و معیشت ساکنان را با چالش های متفاوتی روبرو کرده است.

غیرت دینی برخواسته از بصیرت است

امام جمعه کیش با اشاره به دیدار مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم قم به مناسبت قیام خونین این مردم در دوران رژیم پهلوی اظهار داشت: ایشان در این دیدار بیانات متعددی داشت که توجه به غیرت دینی از مهمترین آنها بود.

وی اضافه کرد: غیرت دینی همراه با عقلانیت برخواسته از بصیرت است که قیام های مردم ایران اسلامی علیه رژیم پهلوی، حضور جانانه در دفاع مقس و دفاع از کیان انقلاب اسلامی در قیام نهم دی ۱۳۸۸ از جمله این غیرت ها است.

حجت الاسلام حسن‌زاده یادآور شد: امروز نیز تقویت غیرت دینی برای مقابله بد پوششی و بد حجابی در بسیاری از نقاط کشور لازم است تا با گسترش و تقویت فرهنگ اسلامی به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به آتش سوی یکی از مراکز اقامتی جزیره در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه و زخمی شدن ۶ تن اظهار داشت: رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و راه‌اندازی مراکز خدماتی ضروری بوده و دستگاه های متولی برای جلوگیری از این اتفاقات باید بر رعایت آن نظارت کامل داشته باشند.

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه چهاردهمین سفر استانی خود را با سفر به هرمزگان آغاز کرد و در بدو ورود به بندرعباس، مرکز این استان وجود فقر و بیکاری در این منطقه پرظرفیت را غیرقابل توجیه دانست.

وی سپس عازم منطقه سیل زده بخش توکهور شهرستان میناب شد و در جریان مسایل و مشکلات مردم آنجا قرار گرفت و با آنان به گفت و گو پرداخت.

روستای زلزله زده گیشان غربی مقصد بعدی سفر ییس جمهور کشورمان در هرمزگان بود که با مردم آنجا نیز گفت و گو کرد و دستورهای لازم را برای تسریع در خدمات رسانی و بازسازی منطقه زلزله زده شهرستان بندرعباس صادر کرد.

برنامه بعدی رییس جمهور دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشگاهیان و نخبگان هرمزگان بود که عصر پنجشنبه انجام و سپس شورای اداری هرمزگان تشکیل شد.

آیت الله رییسی در نشست شورای اداری هرمزگان بر اجرای عدالت در تمام ابعاد تأکید کرد و گفت: وجود تبعیض به دلیل اجرا شدن قانون در جایی و اجرا نشدن آن در جای دیگر است.

رییس جمهور کشورمان بر استفاده از نیروهای کارآمد بومی استان در بدنه مدیریتی اداره های دولتی هم تأکید کرد و ابراز داشت: این کار موجب تقویت احساس تعلق آنان می‌شود.

آیت الله رییسی همچنین صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه یکم دریایی، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و پرسنل این یگان، تصریح کرد: این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه