امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

برپایی جشنواره بین المللی جزیره فوتبال در کیش

برپایی جشنواره بین المللی جزیره فوتبال در کیش

برپایی جشنواره بین المللی جزیره فوتبال در کیش

دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش گفت: جشنواره بین المللی جزیره فوتبال از اول تیر تا پایان آذر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، محسن قریب در اولین کنفرانس خبری جشنواره بین المللی جزیره فوتبال گفت: حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال، برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی، نمایش پخش زنده مسابقات فوتبال با حضور مفسران مطرح داخلی و خارجی در طول برگزاری جشنواره شب‌های شادی را در کیش رقم خواهد زد.

دبیر انجمن سرمایه گذاران کیش در حاشیه نشست خبری جشنواره جزیره فوتبال اظهار داشت: جزیره کیش با برگزاری این جشنواره با همت و پشتیبانی بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی به دنبال معرفی خود به ایرانیان و جهانیان است و در نظر دارد میزبان تمام کسانی که علاقه مند هستند بازی ها را در پرده های عریض ببیند ولی شرایط سفر به قطر را ندارد باشد.

وی اضافه کرد: مناطق آزاد ظرفیت‌های بالایی دارند و هنوز از ظرفیت‌های این مناطق به خوبی استفاده نشده است و جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد با اجرای کامل قانون مناطق آزاد در حوزه گردشگری باید از این رویداد به بهترین شکل استفاده کند.

قریب افزود: ایجاد رونق اقتصادی در جزیره، تبدیل کیش به عنوان مقصد ویژه برای رویدادهای بین المللی، تحقق اهداف سیاست های بالادستی کشور بر مبنای توافقات صورت گرفته بین ایران و قطر در همکاری برای برگزاری جام جهانی و برندینگ کیش در عرصه تورسیم ورزشی و تامین و پشتیبانی از منابع غذایی و امکانات مورد نیاز قطر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فوتبالی است.

دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش یادآور شد: حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال، برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی، نمایش پخش زنده مسابقات فوتبال با حضور کارشناسان داخلی و خارجی فوتبال در طول برگزاری جشنواره از جمله برنامه های بخش خصوصی برای میزبانی از هواداران جام جهانی در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های جزیره کیش ظرفیت های مناسبی میزبانی از ایرانیان و گردشگران خارجی است افزود: فرودگاه برای فرود هر نوع هواپیما درحال آماده سازی است و در کنار آن امکان اسکان بیش از ۱۹ هزار نفر در ۵۲ هتل در دست بهره برداری، مجموعه‌های تفریحی و گردشگری حاکی از توانایی این جزیره در برگزاری این جشنواره بین المللی است.

قریب افزود: معتقدم با تفویض اختیار برگزای این جشنواره به بخش خصوصی مجددا اعتماد این بخش در برگزاری رویدادهای مخلتف محک زده می شود و هم اکنون منابع مالی این جشنواره بزرگ توسط بخش خصوصی تامین شده است درصدد هستیم رونق اقتصادی برای همه فعالان کیش در قالب این رویداد فراهم شود.

دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه زیربنایی ترمیم و ساخت پنج زمین از جمله یک زمبن چمن هیبریدی را در دستور کار قرار داده است که این زیرساخت ها با یک هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان مرداد آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های مختلف در این جشنواره گفت: برگزاری روزهای فیفا (فیفا دی) از جمله برنامه های مختلف این جشنواره است که امیدواریم اولین فیفا دی پیش از جام جهانی را در شهریور با حضور تیم ملی در جزیره کیش برگزار کنیم.

قریب یادآور شد: ایران هفته آخر شهریور میزبان کاپ جام جهانی با حضور سفیران فیفا است که تلاش می شود این سفیران به همراه کاپ جام جهانی یک روز در جزیره کیش اقامت داشته باشند و به صورت ویژه در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرد.

برگزاری فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک در کیش

در ادامه نشست خبری مدیر رسانه‌ای رویداد جزیره فوتبالی کیش از برگزاری فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک و با حضور مدیران ارشد فیفا در جزیره کیش خبر داد.

 تهرانی در کنفرانس خبری جشنواره بین المللی جزیره فوتبال با اشاره به اینکه آماده ایم تا تمامی گروه‌های جوان دانشگاهی و علاقه‌مند به فوتبال برای برگزاری این رویداد در جزیره کیش اعلام آمادگی کنند، افزود: لاک پشت به عنوان سمبل جزیره فوتبال انتخاب شده است و در این جشنواره جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی را نیز خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آثار تولید شده در این خصوص را در کیش ارزیابی و داوری خواهیم کرد و منتخب آثار منتشر خواهد شد.

تهرانی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم و عکس جام‌جهانی، جشنواره استیکر، کارتون، کاریکاتور، المان‌های شهری را در جزیره برگزار خواهیم کرد.

مدیر رسانه‌ای رویداد جزیره فوتبالی کیش افزود: نمایشگاه صنایع مرتبط با فوتبال برای اولین بار در ایران و به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

تهرانی افزود: فوتبال کلینیک با همکاری ایفمارک و با حضور مدیران ارشد فیفا، گردشگری حلال، کارگاه‌های تخصصی آموزشی در حوزه فوتبال، نمایشگاه دستاورد‌های اقتصادی ایران و قطر، دهکده فوتبال ایرانی با حضور نمایندگان استانی در جزیره کیش برگزار خواهند شد.

مدیر رسانه‌ای رویداد جزیره فوتبالی کیش با بیان اینکه میزان برگزاری جام جهانی فوتبال در کیش خواهیم بود، گفت: در دور نهایی میزبان ۶۵ بازیکن بین المللی در کیش هستیم.

تهرانی افزود: یک دوره مسابقات ستارگان فوتبال ایران و جهان با حضور برخی از تیم‌های جام جهانی ۹۸ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی توجه به فوتبال بانوان، فوتبال خیابانی، ساحلی، صابونی با حضور بزرگان این رشته‌ها در جهان، اکران مسابقات با حضور کارشناسان داخلی و‌خارجی، استعداد یابی فوتبال، مسابقه گزارشگر شو همراه با رای گیری مردمی را نیز از دیگر برنامه‌های جشنواره جزیره فوتبالی برشمرد.

تهرانی تصریح کرد: جدول زمانبندی برنامه‌ها را که از تیر آغاز می‌شود به زودی منتشر خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌ها از نیمه تیر و اختتامیه ها‌ی بسیاری از برنامه‌ها به جشنواره نوروزی کیش متصل می‌شود و موج فوتبالی کیش تا نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت.

تهرانی گفت: برنامه‌های تلویزیونی در قالب‌های سریال، کارشناسی، مسابقه و دیگر قالب‌ها در نظر گرفته شده است و از تیر آغاز خواهند شد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه