امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تضمین میکنم دهکده ساحلی خلیج فارس پروژه نمونه کیش خواهد شد

اقتصادی , عمران و شهرسازی , کیش تاریخ انتشار: 98/11/29 بدون نظر   1122 بازدید

اندازه فونت    

دل سهامداران شرکت قرص باشد دلشان را شاد خواهم کرد ، سال آینده دهکده ساحلی پروژه نمونه کیش خواهد شد.
عصر روز دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ مجمع عمومی و عادی و فوق‌العاده شرکت تجار کیش در سالن کنفرانس هتل شایگان برگزار شد.

به گزارش دولتخانه کیش به نقل از خبرنگار مهر، احمدپور مدیر این پروژه در ابتدای این نشست گفت، در جزیره کیش یک نفر پیدا نمی‌شود که بتواند بگوید از “احمدپور” طلبکار است. وی با تاکید بر حق شرعی و قانونی سهامداران گفت، قبل از اینکه به فکر خودمان و جیب سهامداران شرکت تجار کیش باشیم، به تعهدات و ادای دین اندیشیدیم و امروز به جایی رسیدیم که سرمایه‌ی همه‌ی آنها که در سال‌های گذشته مطالبه‌ای داشتند، با افزایش چند ده برابری سرمایه و تحویل آنها به رضایت رسیده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه خانواده بزرگ دهکده ساحلی به موفقیت خود می‌بالد، گفت اولین و بزرگترین مشکل این مجموعه، قطعی مکرر برق و آب و بوی فاضلاب و مبتلائات پیرو ِآن بود که با پیگیری‌های متعدد رفع شد.
احمدپور با بیان اینکه این پروژه با طلبکاران مدعی بسیاری روبه‌رو بود بیان کرد مدیریت بحران این پروژه، کاری صعب بود که توسط تیم حاضر و فرزند من به درستی انجام شد و هرگز نامی از وی جایی برده نشده است.
وی تصریح کرد، علمی که این پروژه را نجات داد قابل قیمت‌گذاری نیست.
احمدپور ضمن دعا برای آزادی بابک زنجانی و اشاره به علم تجارت وی گفت، کار ساختمان‌سازی علم ویژه خود را می‌طلبید که این جوان تاجر علم ساختمان سازی را نداشت اما بنده اکنون بیش از ۳۱سال تجربه خود را پشت این پروژه قرار دادام.
احمدپور خاطرنشان کرد تا یک سال آینده تمام سهامداران به سود و رضایت مطلق و کامل خواهند رسید و تمام مطالبات ادا خواهند شد.
مدیر پروژه “دهکده ساحلی” با اشاره به زمان دستگیری زنجانی و گذشت نزدیک ۸سال گفت باور سازمان و ملاحظه پشتکار ما باعث شد که این نهاد پیشنهاد مشارکت سیصد میلیاردی در این پروژه را جهت سرمایه‌گذاری ارایه دهد.
وی با ابراز خرسندی از رضایت ۹۹درصدی مردم، اظهار کرد اعتماد مردم، مسئولیت و وظیفه بیشتری روی دوش من می‌گذارد.
احمدپور افزود هر کس با هر تعداد سهام، حق ورود و مطالبه و حسابرسی در این مجموعه را داشته و می‌تواند به مدیران مجموعه مراجعه کند و اگر قصوری می‌بیند راهنمایی کند.
اقتدار، جنگنده و خستگی‌ناپذیر بودن از ملزومات کار در این پروژه بود و تضمین می‌کنیم که به فضل پروردگار در سال آینده، پروژه “دهکده ساحلی” پروژه‌ی نمونه کیش معرفی خواهد شد.
احمدپور افزود من شخصا در زندگی خود خرید و فروش سهام را جایز نمی‌دانم و ترجیح می‌دهم صبوری و زحمات سهامداران با قیمت سهم و خرید و فروش سنجیده و پاسخ داده نشود و همه‌ی آنها با دریافت واحد به سهم خود برسند؛ اما اگر کسی به هر دلیل اصرار به فروش سهام خود داشته باشد با سود قابل ملاحظه این امکان وجود دارد.
وی تاکید کرد با درنظر گرفتن ارزش افزوده شرکت، سوددهی شرکت کاملا محرز است.

در ادامه نشست، احمدپور در پاسخ به برخی سوالات در حسابرسی‌های مالی گفت بعد از تحویل زون دو، هیچ بدهی‌ای وجود نخواهد داشت.

در پایان این جلسه انتخابات و رای‌گیری جهت مشخص شدن بازرس و حسابرس شرکت صورت گرفت.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه