امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

«مناطق آزاد: پیشران امنیت و انطباق» پیش بسوی تجارت پاک و آینده امن

اجتماعی , اقتصادی , تاریخ و فرهنگ , سازمان منطقه آزاد کیش , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 00/03/31 بدون نظر   2658 بازدید

اندازه فونت    
«مناطق آزاد: پیشران امنیت و انطباق»  پیش بسوی تجارت پاک و آینده امن

وبینار جهانی

«مناطق آزاد: پیشران امنیت و انطباق»

پیش بسوی تجارت پاک و آینده امن

سازمان مناطق آزاد جهان در حال برگزاری هفتمین دوره کنفرانس و نمایشگاه سالانه بین المللی و جهانی مناطق آزاد (AICE) 2021 در دوبی است.

 

مقدمه بر این همایش برای جهانیان که به تدریج از ویرانی ویروس کرونا ویروس (Covid-19) بهبود می یابند ، کلمه “ایمنی” اهمیت ویژه ای به خود گرفته است. بدون شک ، ایمنی دارای ابعاد متعددی است که کمترین آن در مورد ایمنی افراد ، مواد و فرآیند نیست.

 

نکته اساسی در ایده ایمنی نیاز به انطباق دقیق با برخی از استانداردهای رفتاری کاملاً جا افتاده است. اغلب این استانداردها به عنوان کدهای رفتاری نوشته می شوند. اما ممکن است نانوشته هم باشند اما به طور گسترده و واضح برای آنچه که هستند شناخته می شوند ، مانند رفتار اخلاقی.

 

در چشم انداز اقتصادی جهان ، مناطق آزاد موقعیت خوبی دارند. اهمیت آنها در چارچوب وابستگی روزافزون بین ملت ها و نهادهای تجاری افزایش می یابد. مناطق آزاد به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره های ارزش جهانی ، عملکرد اقتصادی چشمگیری دارند. همچنین ، منطق اقتصادی و فعالیت های FZ تا حدودی متمایز است.

 

از آنجا که FZ ها محوطه های تعالی هستند و از امتیازات سیاسی برخوردار می شوند ، همچنین تحت ئتوجه ویژه ناظران و سیاست گذاران قرار دارند که می خواهند اطمینان حاصل کنند که کدهای رفتاری به شدت رعایت می شود. به عبارت دیگر ، تجارت مناطق آزاد نه تنها باید مشروع باشد ، بلکه همچنین “مشروع و کاملاً منطبق بر آن” دیده می شود. بنابراین ، این کار بر روی مناطق آزادها انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای ایمنی و انطباق آنها کاملاً لنگر انداخته و فشارهای اخلاقی قوی تحت فشار قرار نگرفته است.

 

این به مناطق آزاد فرصتی خارق العاده می دهد تا الگوی ایمنی و انطباق را هدایت کند و بدین ترتیب مثالی را ایجاد می کند ، و به تعبیری ، به عنوان یک فانوس دریایی برای سایر نهادهای تجاری در آبهای آشفته تجارت جهانی عمل می کند. برای ایفای این نقش عالی مناطق آزادها به ابزارهای مناسبی از جمله منابع انسانی ، مالی و فناوری نیاز دارند. همچنین ، مناطق آزاد ها باید نسبت به اصول ESG تعهدی تزلزل ناپذیر داشته باشند.

 

سازمان مناطق آزاد جهانی با برنامه صدور گواهینامه منطقه امن ، استاندارد جدید جهانی انطباق را برای تجارت پاک در مناطق آزاد معرفی کرده است. اکنون ، ذینفعان مناطق آزادمی توانند گرد هم آیند و راه های پخش این برنامه را در سراسر جهان در کل زنجیره ارزش جهانی مناطق آزاد برای یک مدل منطقه آزاد تمیزتر ، سازگارتر و با ارزش تر ، کشف کنند. از طریق این استاندارد ، نسل جدیدی از مناطق مدرن ، ایمن و تمیز در حال ظهور است.

هر ساله این رویداد بزرگ برگزار می شود ، رویداد “باید در جهان” برای مناطق آزاد ونهادهای مرتبط. این فرصتی است برای آگاهی بخشی در بین اعضای FZO جهانی وشرکت کنندگان برجسته از سراسر جهان.

 

در سال ۲۰۲۱ ، یکبار دیگر World FZO AICE به طور مجازی برگزار می شود ، به این معنی که شما چنین جشنواره هایی را به صورت مجازی خواهید داشت.

فرصتی برای ارتباط با مخاطبان بیشتر از هر زمان دیگری. در طول رویداد چهار روزه ، سخنرانان کلاس جهانی و سیاست گذاران ارشد ، دانشگاهیان ، چند جانبه

سازمان ها و رهبران تجارت جهانی از بیش از ۱۵۰ کشور با یکدیگر گرد هم می آیند

هیئت های نمایندگی مناطق آزاد بین المللی برای به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها ،آگاهی از نقش و مشارکت در رشد اقتصادی که مناطق آزاد ایجاد می کنند.

شرکت کنندگان همچنین از بینش گسترده ای در مورد موضوعات مهم تأثیرگذار بر مناطق آزاد بهره مند می شوند به عنوان فرصت های مختلف شبکه با تصمیم گیرندگان کلیدی بین المللی که دارای

تأثیر بر تجارت ، تجارت و سرمایه گذاری است.

علاقمندان میتوانند از طریق لینک زیر، ثبت نام و بهره برداری نمایند:

https://aice2021.worldfzo.org

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (51) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه