مدیرعامل شرکت تله کیش با اشاره به کوتاهی شرکت پشتیبانی دکلهای یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کیش، گفت: اپراتورها موظف به ارائه خدمات به مشترکان خود در جزیره کیش هستند.
به گزارش دولتخانه کیش ، نجاری افزود: در جزیره کیش فضای آنتن دهی مانند سراسر کشور بر عهده اپراتورهاست.
وی گفت: در کشور اپراتورها منطقهای را از شهرداری اجاره میکنند و به مشترکان سرویس ارائه میکنند، اما در جزیره کیش در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار در کشور مطالعه تجمیع دکلهای مخابراتی انجام شده است.
وی گفت: در سال ۹۴ این پروژه حضور شرکت فن آسیا با ۳۱ نقطه دکل تجمیعی در جزیره کیش اجرا شده است.
نجاری گفت: اختلال پیش آمده ناشی از مشکل تجهیزات در دکل جزیره کیش ناشی از کوتاهی شرکتهای پشتیبانی اپراتور مربوطه بوده و میبایست شرکت پشتیبانی دهنده این دکل را به مدار برگرداند.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش همیشه پیگیر مشکلات حوزه ارتباطات بوده است و دکل های تجمیعی ناشی از پیگیری ها بوده است اما اپراتورها نیز باید پاسخگوی مشکلات نسبت به مشترکان خود باشند.
نجاری گفت: با توجه به اینکه شرکت تله کیش به عنوان میهمان بر روی بستر همراه اول فعالیت می کند و به مشترکان سرویس ارائه میدهد در هر نقطه ای که همراه اول فعال است به مشترکان خود خدمات ارائه می کند.
وی گفت: در جلسهای که با نمایندگان اپراتورهای خدمات دهنده در کیش در ماه گذشته برگزار شد سه تفاهم نامه به امضا رسید و قول گرفته شد که این اپراتورها با شرکت فن آسیا که به شکل پیمانکار دکلهای مخابراتی را اداره میکند سریعا وارد مذاکره شوند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.
نظر شما