امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

خطوط هوایی قطر در جام جهانی از انجام برخی مسیرهای خود صرف نظر میکند 

خطوط هوایی قطر در جام جهانی از انجام برخی مسیرهای خود صرف نظر میکند 

خطوط هوایی قطر در جام جهانی از انجام برخی مسیرهای خود صرف نظر میکند

در حالی که خطوط هوایی قطر بر روی خدمات‌رسانی به جمعیت جام جهانی فیفا متمرکز است , تعلیق مسیر ها با برنامه‌های اصلاح‌شده و ارایه سهمیه تسلیم‌ شده بر روی کارت‌ تماشاگرانی که بلیط فیفا را دریافت کرده اند قرار داده است.

قطر در سال جاری میزبان جام جهانی فیفا است و این کشور انتظار دارد که تعداد زیادی بازدیدکننده از فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه عبور کنند. افزایش بزرگ تعداد مسافران و خطوط هوایی اضافی که به دنبال پرواز به فرودگاه تحت تسلط خطوط هوایی قطر هستند, باعث می‌شود که خطوط هوایی شهر به طور موقت تغییراتی کوتاه‌مدت اما چشمگیر در طول این دوره ایجاد کنند .
هواپیمایی قطر در طی جام جهانی فیفا از برخی مسیرها عقب‌نشینی می‌کند.
اکبر البکر  , مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر , به رسانه‌ها گفت که در نشست عمومی سالانه IATA در دوحه در هفته جاری شرکت هواپیمایی باید بانک‌های پرواز را در یک دوره ۳۰ روزه بازسازی کند تا خطوط هوایی دیگری که خواهان پرواز به دوحه هستند را آزاد کنند.

قطر بیش از یک میلیون بازدیدکننده در طول این دوره انتظار دارد .

البکر گفت : ” ما باید از بسیاری از مقاصد عقب‌نشینی میکنیم تا ظرفیت را کاهش دهیم و به سایر خطوط هوایی اجازه دهیم که از شکاف‌ها استفاده کنند .

این امر در طی یک دوره ۳۰ روزه اتفاق خواهد افتاد … برخی از مسیرهای خطوط هوایی قطر به کشورهایی که در این تورنمنت ۳۲ کشور شرکت ندارند متوقف خواهند شد و برخی دیگر کاهش خواهند یافت . ”
شکاف‌ها و گیتس موقتا ً تسلیم خطوط هوایی دیگر شدند.
البکر , که با خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی گفتگو انجام می‌داد , از گفتن اینکه کدام مسیرها به طور موقت با این قطع مواجه خواهند شد خودداری کرد . اما با یک فرآیند ساده حذف – کشورهای غیر رقیب و بهترین مسیرهای اجرایی را انتخاب کنید – و فهرست نهایی می‌تواند به سرعت تاسیس شود .
وی افزود ده‌ها خط هوایی به سمت حمد بین‌المللی پرواز می‌کنند فرودگاه تحت تسلط خطوط هوایی قطر است که در شکاف‌ها و دروازه‌ها قفل شده‌است .

اما خطوط هوایی قطر آماده است تا برخی از هر دو را تسلیم کند تا خطوط هوایی دیگری را که در پروازهای اضافی در طول جام جهانی قرار داده و اسکان دهند .
آقای البکر طی یک گزارش رسانه‌ای گفت : ” ما باید کل بانک‌های خدمات خطوط هوایی قطر را بازسازی کنیم تا تمام خطوط هوایی دیگری که می‌خواهند بیایند را پوشش دهیم . ” ” چون حجوم بزرگی رخ خواهد داد . ”
انتظار می‌رود که جمعیت زیادی از طریق فرودگاه بین‌المللی حمد در جام جهانی فیفا حضور یابند.

شرکت هواپیمایی قطر در دوره جام جهانی با سایر خطوط هوایی هم‌کاری می‌کند .

خطوط هوایی قطر که بسیاری از شرکت‌های ایرباس خود را خارج از عمل می‌کند , به خطوط هوایی که سهام دارند نگاه می‌کند تا بر روی پروازه‌ای اضافی قرار گیرد تا تقاضای مسافران مورد انتظار را جذب کند.

خطوط هوایی قطر درصد در IAG , درصد در LATAM , درصد در Cathay اقیانوس آرام و درصد در خطوط هوایی جنوبی چین سهم دارد . و کتی پاسیفیک یک خط هوایی با هواپیماهای یدکی است .
خطوط هوایی قطر همچنین سایر خطوط هوایی اطراف خلیج را تشویق می‌کند تا پروازهای سبک شاتل را به داخل و خارج دوحه از جمله فرودگاه بین‌المللی قدیمی دوحه اجرا کنند.

تا ۲۰,۰۰۰ نفر در روز می‌توانند در اوایل روز از شهرهای نزدیک پرواز کنند و بعدا ً در همان روز پرواز کنند و فشار اقامت پیش‌بینی‌شده در دوحه را کاهش دهند .
آقای اکبر البکر در این هفته گفت: ” ما همچنین دوستان منطقه‌ای خود را تشویق می‌کنیم که در طی جام جهانی شاتل به دوحه بیاورند .

” چند هفته پیش , هواپیمایی قطر با flydubai , هواپیمایی کویت , هواپیمایی عمان و Saudia به تفاهم رسید تا دارندگان بلیط مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از طریق پروازهای شاتل روز مسابقه به دوحه متصل کند. ”
قطر و مدیرعامل شرکت هواپیمایی زادگاهش جام جهانی را به عنوان زمانی برای درخشش کشورش می‌بینند .

آن‌ها از مسیر خود برای اسکان طرفداران فوتبال خارج می‌شوند , اما برخی دیگر با پروازهای رزرو شده یا برنامه‌ریزی‌شده که در طول این دوره از دوحه می‌گذرد ممکن است پروازهای  خود را به گزینه‌های دیگر جایگزین کنند .

منبع ؛ سایت هواپیمایی قطر ایرویز

ترجمه ؛ خانم دولت شاهی

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه