امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

 بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه پزشکی ورزشی مریم کیش

اجتماعی , اقتصادی , پزشکی , سلامت , فرهنگی , گردشگری , مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش , ورزشی تاریخ انتشار: 01/04/29 بدون نظر   2382 بازدید

اندازه فونت    
 بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه پزشکی ورزشی مریم کیش

 بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه پزشکی ورزشی مریم کیش

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان
کیش مدیون سرمایه گذاران بزرگی چون مالک پروژه های مریم این افتتاح مرکز پزشکی، ورزشی تفریحی مریم کیش کمک بزرگی میتواند به ورزش حرفه ای کشور ایفا نماید.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کیش روز سه شنبه  ضمن بازدید از پروژه مهم و مجهز مرکز پزشکی ورزشی مریم کیش گفت همواره سرمایه گذاران کیش یک قدم از سایر سرمایه گذاران نقاط مختلف کشور جلو بوده و ایده ها و پروژه های نوین و ناب را پیاده و به عنوان الگو به سرزمین اصلی معرفی کرده اند.

وی ضمن ابراز خشنودی از ایجاد چنین پروژه ای عظیم توسط بخش خصوصی کیش گفت امیدواریم از مجموعه  مجهز و بروز و استاندارد پزشکی ورزشی مریم تیم های ملی و باشگاهی ما بهره لازم را طی برگزاری اردو های آماده سازی ببرند .

دکتر سجادی افزود همواره سازندگان کیش پیشرانان اقتصاد منطقه و کشور بوده اند لازم است ضمن قدر شناسی از این عزیزان حمایت لازم را جهت تسهیل امور و سرمایه گذاری فعالیین اقتصادی بعمل آوریم‌.

در ادامه علیرضا نوری سرمایه گذار برندهای تجاری و تفریحی مریم کیش ضمن تشکر از حضور و بازدید وزیر ورزش و جوانان خبر از افتتاح قریب الوقع مرکز پزشکی ورزشی تفریحی مریم در جزیره کیش داد و گفت این پروژه در کمتر از دوسال از زمان شروع ساخته و آماده شده و در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

لازم بذکر است نخستین مجتمع مدرن پزشکی، ورزشی تفریحی جزیره کیش در زیربنایی با مساحت ۳۳۰۰ متر مربع در فاز ۴ شهرک صدف توسط علیرضا نوری از سرمایه گذاران بنام کیش ساخته شده است.

ساختمان پزشکان و امور مربوط به زیبایی خانم ها، سالن ورزشی آقایان و خانمها، سالن بازی کودکان و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی بخشی ازدیگر  امکانات این مرکز است که اکنون  آماده بهره برداری  است.

هر گاه از عمران و آبادانی جزیره کیش سخن به میان می آید، اولین عاملی که برای رسیدن به توسعه و پیشرفت امروز کیش به ذهن ها متبادر می شود حضور و فعالیت  سرمایه گذاران بخش خصوصی در این جزیره  است.

 

سرمایه گذارانی که از گذشته های دور در این جزیره حضوری فعال داشته اند و اکثر پروژه های تجاری ، گردشگری  ،اداری ، خدماتی و… که امروز در سراسر جزیره به چشم می خورد محصول تلاش و فعالیت این قشر دلسوز است. سرمایه گذارانی که با سرمایه های شخصی خود آبادانی و پیشرفت را برای جزیره کیش رقم زده اند و هنوز هم محصول فعالیت آنها جاذبه گردشگری منحصر به فرد برای میهمانان داخلی و خارجی است که همه ساله به جزیره کیش سفر می کنند و از آنها استفاده می کنند.

علیرضا نوری نیز از سرمایه گذاران  نام آشنای جزیره کیش از سال ۱۳۶۷ و در طول سی و اندی سال گذشته ساخت مجتمع های تجاری، مسکونی، بازار، هتل، رستوران و مجموعه ها مختلف تفریحی؛ گردشگری و اقامتی را در کارنامه خود دارد، این بار برای ساخت این مرکز پزشکی – ورزشی وارد عمل شد و ساخت این مجموعه زیبا  و منحصر به فرد را به پایان رساند.

علیرضا نوری؛ سرمایه گذار مجتمع پزشکی ورزشی مریم کیش در خصوص این مجموعه گفت: این مرکز در فاز ۴ شهرک صدف واقع و در زمینی به مساحت سه هزار و سیصد متر مربع ساخته شده است . وی افزود:  مرکز پزشکی ورزشی مریم شامل کلینیک و ساختمان پزشکان در رشته های مختلف، داروخانه، کلینیک زیبایی بانوان، سالن های ورزشی برای استفاده خانم ها و آقایان با مدرنترین امکانات و تجهیزات ورزشی ساخته و آماده افتتاح است . نوری با بیان اینکه ساخت این مجموعه که به طور کلی می توان نام مجموعه سلامت را بر آن نهاد در مدت ۱۸ ماه و به دست  فرزندم امیر علی نوری انجام شده و در ساخت آن از بهترین و مدرن ترین  سیستم های تهویه؛ نور و روشنایی، سقف های جدید اکسپوز و همچنین از جدیدترین نوع ساخت و ساز به نام کوبیاکس با سقف های بلند استفاده شده است. وی با بیان اینکه این مرکز از سمت خیابان سفید رود سه طبقه که شامل یک طبقه دفاتر اداری مجموعه و از سمت خیابان هرمزگان در دو طبقه ورزشی ، پزشکی  و تفریحی را شامل  می شود. علیرضا  نوری در پایان گفت: مرکز پزشکی ورزشی تفریحی مریم را به نام همه انسانهای موفق کیش بزودی افتتاح خواهیم کرد و امیدواریم همه کیشوندان از حضور در این مجموعه لذت ببرند.

در این بازدید دکتر شجیع مشاور مدیرعامل و مدیر کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشت.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه