امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

درخواست امام جمعه کیش از رئیس جمهور برای پیگیری مالکیت شرکت هواپیمایی کیش

اجتماعی , اقتصادی , سازمان منطقه آزاد کیش , فرهنگی , مذهبی تاریخ انتشار: 01/05/07 بدون نظر   1513 بازدید

اندازه فونت    
درخواست امام جمعه کیش از رئیس جمهور برای پیگیری مالکیت شرکت هواپیمایی کیش

درخواست امام جمعه کیش از رئیس جمهور برای پیگیری مالکیت شرکت هواپیمایی کیش

امام جمعه کیش گفت: شرکت هواپیمایی کیش ظرفیت و سرمایه مهمی برای گردشگری کیش است و از رئیس جمهور می‌خواهیم موضوع مالکیت این شرکت را شخصاً پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تاثیر توسعه گردشگری بر رونق اقتصادی کیش، گفت: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا ظرفیت گردشگری کیش را رونق بخشند.

وی با اشاره به اینکه راه‌های ورودی به جزیره کیش شکننده است و باید هر چه سریعتر مشکلات این حوزه برطرف شود گفت: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، استاندار هرمزگان و مسئولان وزارت راه باید چاره‌ای بیندیشند و مسیر‌های ورودی به کیش را بهسازی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، گفت: برخی راه‌های ورودی در مسیر دریایی مشکلات بسیاری دارد و چطور انتظار داریم که مردم با وجود این مشکلات به جزیره کیش سفر کنند؟

وی گفت: شرکت هواپیمایی کیش یک ظرفیت و سرمایه بسیار مهم برای کیش است که در حال حاضر مالکیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و از رئیس جمهور محترم می‌خواهیم موضوع شرکت هواپیمایی کیش را شخصاً پیگیری کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به مشکلات اخیر که به علت کاهش ورود مسافر در کیش رخ داد، گفت: کسبه و بازاریان از کاهش گردشگر آسیب می‌بینند و سفره آنان کوچک می‌شود.

وی از همفکری مسئولان جزیره کیش، جامعه بازاریان و کسبه برای برطرف شدن آسیب‌های کاهش ورود مسافر قدردانی کرد.

امام جمعه کیش به دیدار ائمه جماعات کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان موضوعات کاربردی و اساسی را مطرح کردند و اگر ائمه جماعات به این نکات توجه جدی کنند قطعاً مراسم نماز جمعه در همه مناطق کشور پرشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از دست اندرکاران برپایی نماز جمعه در جزیره کیش قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در نماز جمعه کیش بسیار چشمگیر است.

امام جمعه کیش خطاب به مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تکمیل طرح مصلی گفت: پنج ماه از سال جدید می‌گذرد، اما هنوز ردیف بودجه تکمیل مصلی مشخص نشده است و از مسئولان عمرانی کیش می‌خواهم هر چه سریعتر این طرح را به پایان ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به آغاز محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر هم اشاره کرد و گفت: محرم ماه تحول و خودسازی است و اگر عزاداران حسینی بعد از ایام محرم در زمینه اعتقادی و عمل به احکام دینی محکم‌تر شوند نشانه تحول و عنایت امام حسین علیه السلام است.

وی از عزاداران حسینی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم محرم شرکت کنند.

امام جمعه کیش توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به دستورالعمل‌های بهداشتی نشان از اهمیت این موضوع دانست و گفت: ایشان در دیدار با ائمه جماعات بیش از یک ساعت و نیم با ماسک روی صورت، سخنرانی کردند و همین موضوع نشان می‌دهد باید به دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان شیوع کرونا توجه جدی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری و سالروز رحلت آیت الله مشکینی امام جمعه قم را گرامیداشت و به نهم مرداد روز صداوسیما هم اشاره کرد و گفت: رئیس رسانه ملی در سمینار ائمه جماعات گفت: رویکرد صداوسیما هویت محوری و عدالت گستری است.

امام جمعه کیش گفت: اگر به این دو حوزه توجه جدی شود قطعا تحول عظیمی در صداوسیما رخ می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از مسئولان و کارکنان صداوسیمای مرکز کیش نیز قدردانی کرد و روز صداوسیما را به آنان تبریک گفت و تلاش آنان را در پوشش مراسم نماز جمعه موثر و ارزشمند خواند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه