امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

راه اندازی سالن سرم تراپی و خدمات پزشکی به مبتلایان به آنفلوانزا

اجتماعی , اطلاعیه , بیمارستان کیش , پزشکی , سلامت تاریخ انتشار: 01/08/01 بدون نظر   1887 بازدید

اندازه فونت    
راه اندازی سالن سرم تراپی و خدمات پزشکی به مبتلایان به آنفلوانزا

راه اندازی سالن سرم تراپی و خدمات پزشکی به مبتلایان به آنفلوانزا

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به افزایش تعداد پزشکان برای خدمات دهی به مبتلایان به آنفلوانزا گفت: سالن سرم تراپی نیز در بیمارستان دایر شده است.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، دکتر کامران فردوسی در گفتگوی خبری سیما گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوانزا نیز باید به مانند پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت شود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌ها مبنی بر اوج گیری آنفلوانزا در این ایام، ۵۰ هزار نوبت واکسن آنفلوانزا برای تزریق به ساکنان جزیره کیش سفارش داده شده است و مرحله به مرحله وارد جزیره کیش می‌شوند.

دکتر فردوسی با اشاره به اینکه ایمنی بخشی ناشی از تزریق واکسن در حدود یک ماه زمانبر است، افزود: تا پایان آبان امکان تزریق واکسن آنفلوانزا برای متقاضیان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم به نوعی از واکسن گریزان هستند، گفت: آمار تزریق واکسن آنفلوانزا پایین است و لازم است افراد و گروه‌های حساس نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش در خصوص خدمات دهی به بیماران آنفلوانزا نیز گفت: هر شب ۵ پزشک شامل دو متخصص اورژانس و سه پزشک برای خدمات درمانی به مراجعه کنندگان به خصوص مبتلایان به آنفلوانزا در بیمارستان شیفت هستند.

دکتر فردوسی با بیان اینکه سیستم اورژانس و تریاژ نیز از یکدیگر جداسازی شده است، تصریح کرد: سالن سرم تراپی نیز در بیمارستان دایر شده است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: آمار مراجعه کنندگان ناشی از ابتلا به آنفلوانزا افزایشی شده است و لازم است ساکنان دستورالعمل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس آنفلوانزا بیشتر از گذشته رعایت کنند.

دکتر فردوسی افزود: دست ندادن، شستشوی مرتب دست ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی است.

وی در خصوص بیماران ناشی از ابتلا به ویروس کرونا نیز گفت: هم اکنون سه بیمار ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

دکتر فردوسی گفت: مردم نسبت به دریافت خدمات درمانی نگران نباشند و تمهیدات لازم برای خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان کیش اندیشیده شده است

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه