امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش گیمز میخ طلا بود، که بر تابوت فرسوده رویدادهای ضعیف و فرمایشی و تکراری کوبید شد.

کیش گیمز میخ طلا بود، که بر تابوت فرسوده رویدادهای ضعیف و فرمایشی و تکراری کوبید شد.

کیش گیمز میخ طلا بود، که بر تابوت فرسوده رویدادهای ضعیف و فرمایشی و تکراری کوبید شد.

 

برپایی رویداد کیش گیمز ورق زرین و پرمخاطب و پرمحتوای ورزشی تفریحی و هیجانی بود که به درستی در زمانی درست و مکانی مناسب و باارزشمند با مدیریتی خردمندانه بروز و کار آمد، اکیپ و گروهی با انگیزه ، جوان و خلاق با حمایت سرمایه گذاران و حامیان هوشمند و آینده نگر تشکیل و برپا شد.

کیش گیمز طلوع و تولد و چشم انداز افق روشنی بود که جمله خواستن و توانستن را صرف کرد.
کیش گیمز آغاز رهای بخش خصوصی از رویدادهای تکراری و فرسایشی و ضعیف در جزیره کیش بود.
رویدادی که میبایست حاکمیت سالها قبل و متولیان ورزش کیش رقم می‌زدند که متاسفانه قانع به هم داشته های کهنه و تکراری خود بودند و بجای نو آوری و خلاقیت و حرکت به سمت تحول در مسیر توسعه گردشگری ورزشی کیش تنها بفکر درآمدزایی از حداقل های موجود در امکانات ورزشی و تفریحی کیش بودند.!!

جای بسی خوشبختی است نهایتا این اتفاق مبارک به دست باکفایت بخش خصوصی رقم خورد و پرچم شروع تحویل و ایجاد رویدادهای بروز و خلاقانه و جذاب و مهیج در کیش بالا رفت آن هم به لطف هوشمندی سرمایه گذاران بخش خصوصی.

امروز بخش خصوصی دست آورد بزرگی در برپایی رویداد های مهم ورزشی و تفریحی و هنری و گردشگری عنایت به هوشمندی هر چند دیرهنگام و خوش رنگ و لعاب خود دارد.

امروز سرمایه و نیروی انسانی خردمندانه و خلاق این حلقه متصل و پرفروغ دارایی بزرگی است که باید بخش خصوصی قدردان آن بوده و از آن حراست و حفاظت نماید.
کیش ثروت های معنوی و سرمایه های انسانی گهر بار و ارزشمند پیدا و پنهانی دارد که متاسفانه مورد اقبال و حمایت و کشف توسط حاکمیت واقع نشد و شوربختانه با این رویکرد نخواهد بود.
«خوشا به سعادت بخش خصوصی که برای کسب این ثروت بزرگ آغوش باز کرد زد و برد.»
باعث تأسف است که حاکمیت حتی انعکاس وسیع خبری و تصویری این فستیوال بزرگ که بنام کیش زیبا در زمان برپایی رویداد کیش گیمز رقم خورد برنتابید و هرگز قدردانی بعمل نیاورد.
رویدادی که بجهت بالا رفتم میزان خبر مثبت و گسترده گردشگری و تفریحی و ورزشی منعکس شده از کیش و برای کیش در نوع خود بی نظیر بود و حداقل با ۳ ماه خبر و رویداد منعکس شده از کل منطقه آزاد کیش برابری کرد.

باید امروز سرمایه گذاران بصورت خودجوش و هوشمندانه به فکر حراست و حفاظت از سرمایه ها و دارای های خود جهت ارتقای ارزش افزوده ای مناسب بهمراه بقایی تجاری و خدماتی و گردشگری کیش باشند.

حذف حمایت و پشتیبانی حاکمیت و دولت در صورت عدم مانع تراشی و سنگ اندازی میتواند باعث مباهات و خرسندی بخش خصوصی ب بهجت تعیین تکلیف سرنوشت خود در در مسیر توسعه و پیشرفت و حفظ سرمایه های خود در کیش زیبا باشد.

چه بسا برای دیدگان آحاد مردم ثابت شد کاری که بخش خصوصی انجام میدهد از توان حاکمیت در تمام ابعاد مادی و معنوی و خلاقیت و امکانات و نیروهای انسانی با دانش و خِرد خارج است.

قدر این طلوع را باید دانست و تاریکی شب را برتابید، چون سحر و شفق دیگری در راه است

 

بهمن عبدالهی: صاحب امتیاز و سردبیر دولتخانه کیش

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه