امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تشکیل دبیرخانه دایمی شورای مشورتی مدیران عامل ادوار گذشته میتواند چراغ راهی برای سازمان منطقه آزاد کیش باشد

تشکیل دبیرخانه دایمی شورای مشورتی مدیران عامل ادوار گذشته میتواند چراغ راهی برای سازمان منطقه آزاد کیش باشد

تشکیل دبیرخانه دایمی شورای مشورتی مدیران عامل ادوار گذشته میتواند چراغ راهی برای سازمان منطقه آزاد کیش باشد

 

جلسه هم اندیشی مدیران ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش بدعتی خردمندانه بود در مسیر حرکت به سمت توسعه پایدار گردشگری و تجاری و اجتماعی جزیره کیش

نشست صمیمانه مدیران عامل ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش به همت و تدبیر رحیم سرهنگی مدیرعامل جوان و با انگیزه جزری ن کیش علیرغم غیبت ۷ تن از مدیران عامل سابق و تاثیر گذار کیش زیبا متنها بدعتی شایسته و ارزشمند بود میتوان آن را در نوع خود کم نظیر و کمیاب در تمام سالهای عمران و سازندگی کیش برشمرد.

اینکه امروز مدیر عامل وقت با هوشمندی به لزوم دریافت تجربیات و اطلاعات و مشاوره افرادی موثر و مسئول در دوران طلایی کیش پی برده جای بسی امیدواری دارد و نشان از انگیزه کار و خدمت و تلاش برای تسریع و تسهیل امور جزیره در راستای توسعه پایدار و متوازن دارد.
بنظر دریافت تجربیات مدیران موفق سالهای طلایی عمران و آبادانی کیش میتواند گامی موثر در جهت تدوین برنامه و راهبرد مدیریتی برای پیشرفت آبادانی کیش در تمام ابعاد باشد.

شروط لازم برای استمرار و عملیاتی و اجرایی شدن نظرات و پیشنهادات و طرح های مد نظر آقایان که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در مرحله اول عدم دست اندازی و مانع تراشی سلیقه ای و جناحی تصمیم سازان و تصمیم گیران خارج از جزیره است که در صورت ورود و دخالت بابت برقراری این ارتباطات میتواند تمام تافته ها و تصمیمات را از هم پاشید و به اغما برد.
در مرحله دوم برنامه ریزی برای تهیه و تدوین و جمع بندی و پیاده سازی گفتمان ها و طرح و تجربیات ارایه شده است که میتواند ضمن کاربردی بودن برای بهره مندی کیش در طرح های آتی عمرانی و گردشگری و تجاری و صنعتی موثر بوده و مورد استفاده واقع شود.

مرحله سوم لزوم حضور حداکثری مدیران عامل گذشته سازمان منطقه آزاد کیش در جلسات بعدی و استفاده از دانش و تجربه سرمایه گذاران با سابقه و سازندگان واقعی کیش در کنار هم برای ایجاد تعاملات کافی و لازم در راستای برقراری و پیاده سازی تصمیات کلان که میتواند ابعاد مادی و اجتماعی در پی داشته باشد.
مسئله مهم که بسیار قابل توجه و دقت نظر باید باشد.
ضرورت رعایت قوانین طرح جامع کیش و تلاش برای برطرف کردن تهدید های زیست محیطی و اجتماعی و فرهنگی است که امروز دامن کیش را گرفته و در صورت عدم توجه و آینده نگری کافی میتواند در سالهای پیش روی بحران ساز باشد.

توجه به توسعه همگون و متوازن و پایدار شهری در تمام ابعاد اجتماعی و رفاهی و معیشتی و حساسیت ویژه و دلسوزانه به ابعاد مختلف تاب آوری جزیره در مسیر توسعه و عمران و آبادانی و افزایش جمعیت ساکن از موارد بسیار مهم و استراتژیک موجود در نحوه مدیریت جزیره محصور در آب کیش میتواند باشد.
امروز عدم وجود زیر ساخت های مهمی چون آب و برق و سرانه فضای آموزشی و درمان و زباله و و نخاله های شهری و مخاطرات زیست محیطی حاکم بر طبیعت کیش و نفتی و صیادی غیر اصولی حاکم بر دریا تهدید و مخاطره بزرگی است برای تامین زندگی آرام و هوشمندانه و بی نیاز از مایحتاج اولیه اجتماعی و فرهنگی و عمرانی و زیر ساختی و زیربنایی برای جزیره کیش که دایه مدینه فاضله بودن را دارد.

تامین نیازهای کافی و مطمئن و قابل اتکا زیر بنایی و زیر ساختی و اساسی برای کیش اولین مهم ترین قدم برای آغاز و کلید زدن هر طرح و پروژه و ایده و پیشنهادی میتواند باشد.

نهایتا تشکیل کمیته مشورتی و دبیر خانه دایمی مدیران عامل ادواره گذشته کیش برای بهره مندی حداکثری از تجربیات و تخصص و دانش آن عزیزان در کنار بهره مندی از دانش و هوشمندی جوانان نخبه و تحصیل کرده پیشنهاد میشود.
مردان بزرگ یا راهی می یابند یا راهی می سازند

یا حق : بهمن عبدالهی روزنامه نگار

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه